renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 450 L (1982)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Hippieguy
Vloženo 1.6.2014
Aktualizováno 14.5.2020
Zobrazeno 6 005x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.3


Vloženo: 06.06.2014, Uskutečněno: 06.06.2014, Stav tachometru: 58760 km, Zhlédnuto: 43x


Ze začátku, hned po koupi jsem byl lehce skeptický, byl sem překvapen tím, že na motorce nic nefunguje a už sem pomalu počítal peníze na servis.
Stačilo si ale vyhrnout rukávy a během několika dnů se skoro vše vyřešilo. Problém s tím, že nešla do otáček vyřešilo nabití baterie. Nefunkční dobijení se vyřešilo opravou kabeláže, byl přerušen vodič od jedné fáze do regulátoru.
Bohatá směs na levém válci a odkapávání oleje se taky vyřešilo, byla nastavena moc vysoká hladina a díky tomu byl směs moc bohatá.
S tím souvisela i vysoká spotřeba (cca 10l). Část benzínu také vytékala z přepadu a pod motorem vytvářela černé loužičky z bordelu a oleje, který byl zespodu motoru.
Únik oleje sice zůstal, ale v akceptovatelné míře, jestli se pod horkou motorkou těsně po dojetí a hození na boční stojan ukáže pár kapek jí musím prominout. Má na to díky věku nárok.
Rachtání v motoru vyřešilo promazání napínáku. Při této práci sem rovnou i skontroval vůle ventilů a vačky. Nikde žádné známky přidírání či vůle.
Po těchto opravách je z ní zlatíčko, zatim sem najel cca 200km a už sem si jí naprosto zamiloval. Výkonu má dost, na dálnici sem z ní dostal cca 150kmh (podle GPS) a víc jí ani trápit nechci, sice stále zrychlovala a určitě by uměla i víc, ale nějak mě nic neláká to zkoušet. To že můžu jet 150 mi prozatím stačí.
Zašlý vzhled vyřešilo důkladné umytí arvou, spousta silichromu, tempa a hodiny strávené s kartáčkem na zuby a houbičkou na nádobí. Promáčklý přední blatník sem vyklepal a rozleštil. Při bližším pohledu je sice opravované místo stále patrné, ale k 32let staré motorce nějaké ta patina patří. Přece sem si nekoupil "voňafku", ale veterána. ¨

Motor má výborná průběh výkonu a kroutícího momentu. Vytáčení není nutné a nakonec mě stějnak nejvíc baví jezdit 70-80 a kochat se krajinou. V uších hlas Jimmiho Hendrixe, v srdci svoboda a pod koly šumí rozpálený asfalt.

Ted už jen vydělat nějaké peníze a hurá do Alp.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bulldogbiker (-3) napsal 15.06.2014 v 03:10

Ať slouží

pytlik4 (0) napsal 08.06.2014 v 19:31


Nejnovější záznamy v deníku
  • Zkušenosti po první sezóně

    Sezóna je u konce, mrznoucí déšť již jízdě nepřeje a je načase zhodnotit to, co sem vlastně sedlal. Prvotní problémy byly jen klasické závady, které se projeví u každé motorky, co poslední roky jezdila jen na STK a zpát

    Typ: Vyjížďka
    Vloženo: 01.12.2014
    Uskutečněno: 01.12.2014
    Tachometr: 65900km


TOPlist