renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZ 426 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sefi21
Vloženo 8.7.2006
Aktualizováno 1.4.2011
Zobrazeno 2 779x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 30 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Sefi21
Sefi21 napsal 16.12.09 v 17:08

Na KoNeV - Juknul jsem na tvůj profil a fakt pěkný polepy .Jinak 50 kW to je tedy mazec,to nemají ani ostré 450.Na YZ426F jsem snad zatím takovej výkon neviděl.To tam máš jistě hafo úprav.Já mám na tej svojí podle tabulek i s laďákem okolo 63 PS(což je asi 47 kW).Ale i tak to člověka pěkně vycuká.Motoricky k ní do dnes nemám příliš výhrad ,akorád podvozek už u novějších motorek o dost pokročil .No jo,jde to furt dopředu .

KoNeV
KoNeV napsal 11.12.09 v 21:14

Máš ji v pěkném stavu ukážu ti mou mam ji také je mi 17 let a nemohu si stěžovat mam ji komplet v teamu red bull ma 50 kW a maximalni spokojenost..a nezdá se mi ani slabá ani silná kdo se na nisveze zamiluje se a už z ni nesleze..

ile-n
ile-n napsal 13.10.09 v 20:50

Děkuju moc,já jí měnit budu.Na mě to je moc silný

Sefi21
Sefi21 napsal 13.10.09 v 20:34

Dík za pochvalu , okouknul jsem tu tvou a musím uznat že je skuečně zachovalá, asi nějaká uloženka . Budeš určitě spokojenej. Já jí mám už asi 5 let a nehodlám ji měnit !

ile-n
ile-n napsal 29.09.09 v 22:41

Máš jí pěknou...Jinak jsem jí pořídil taky a je to pila..na trati dám max za 3 a výš to nejde...jede to parádně od spoda...šel bych do 426 než do 2T.

Sefi21
Sefi21 napsal 15.08.08 v 13:05

No s váhou bych si asi hlavu nedělal : .Rozdíl bude zanedbatelnej,počítám tak 5-7Kg.Ale daleko zásadnější je,kolik toho mají za sebou.Nebudu tvrdit,že repase motoru u 426 je za stejné nebo dokonce za menší peníze než u 250.Pro 426 hovoří super průběh motoru a na 4tak je to opravdu držák (pochopitelně vše má svou životnost).Pro 250 zase hovoří nízká režije provozu.Jsou to přece jenom už 6let staré stroje,tak že problémům se asi nevyhneš,ale nesmí se to srát moc.Ideální je kupovat od prvního majitele,aby jsi měl představu,co všechno na ní bylo již děláno a kdy.Ale ani tady nemáš jistotu,že prodejce mluví pravdu.Nebo to múže být špatně udělané a vysere se to v zápětí znovu,i když tam jsou nové věci.Nenech se zmást novými plasty,je to korunová záležitost.Mnohdy je také hned u nové motorky vymění a nasadí je zpět až při prodeji.Kromě čistého chodu motoru jsou zásadní i vůle ve stupačnách,předních vydlicích,míra ošoupání řadičky a deklů motoru a dost podstatný je i stav chladičů.To vše již o něčem vypovídá.Jinak si nedělej se stářím motorky hlavu,ona i 6 let sará motorka může být mnohdy v lepším stavu než rok stará.Na zrasování nové,nekomu postačí i jedna sezona .Přeji hodně stěstí při koupi .

EdyBoyS
EdyBoyS napsal 03.08.08 v 12:21

čau, co říkáš na tu YZ 426F ??
Myslíš, že je lepší koupit raději 250 2T rok 2002 nebo YZ 426F rok 2002 ??
Furt váhám, jedna strana mi říká, že je to dobrej kup a jede to krásně spodek a je to i silný, ale zase druhá strana říká že je to stará těžká svině a že mám raději vzít 250 2T. tak nevím no.
Jezdí se ti na tom dobře ? a jak je to s tou váhou ?
dik

Sefi21
Sefi21 napsal 05.03.08 v 14:08

Záleží co si představuješ pod pojmem generálka motoru :o ,záleží co všechno se mění .

WorldRallyCar
WorldRallyCar napsal 09.12.07 v 19:27

Nemá chybu!!

napsal 16.11.07 v 22:22

Ahoj<br />
Chtěl bych si pořídit taky něco takového, ale oproti 2t je 4t vic narocnejsi na finance, když se něco pose... Na kolik tě třeba vyjde generálka motoru? <br />
díky za odpověď

Sefi21
Sefi21 napsal 07.07.07 v 13:34

Dám tě jednu radu.Když budeš startovat motorku studenou,tak povol vzduch.filtr,aby zůstala mezera okolo něj.Nevím proč,ale opravdu to pomáhá.Jednak lepší chytá a potom taky neodpálíš svíčku,která vjedšinou odejde právě při startování.Nech motorku vrčet tak půl min. a filtr při chodu motoru zase normálně zašroubuj.Svíčky jsou docela drahý,stojí ca 250kč,ale pokud ji přece jen odpálíš(po vyndání a zkoušce svíčky,háže jiskru k izolátoru),stačí ji lehce opískovat a můžeš ji jezdit dál.Jinak nechat ji zkontrolovat,určitě nebude od věci,vzlášť pokud nemáš jistotu,kolik má naběháno.

asa426
asa426 napsal 04.07.07 v 14:14

cau chci se zeptat koupil jsem yz426 r.2002je z nemecka jezdila sice motocross ale vipada zachovale.jede taky super ale nevim jestly ji nemam dat zkontrolovat?zloby me dost svicka strašne rychle se uchcije a je po ni asi je to este tim nezvikem(neskusenosti) nevim.olej menim po 25litrech vyjetech benzinu.vzduchač se snazim taky cistit co nejcasteji.

Bunker
Bunker napsal 15.04.07 v 15:08

Čau, chci se zeptat, jaka je celkově, jak jede, jak se kazi, co odchazi, co se musi kontrolovat. Odepiš prosim na bunker.dragstar@seznam.cz Dik

Sefi21
Sefi21 napsal 27.08.06 v 10:45

Na interno:Každá motorka bude trpět na něco.Ohledně údržby to ale není tak zlé.Ventil může spadnout u každého čtyřtaktu.Já osobně ještě u YAMAHY vantily neseřizoval,protože nebylo potřeba,jsou OK.Jinak dnes u většiny cross motorek se vymezuje vůle podložkama,už žádný štelování.Co si pamatuju,tak naposled to měla na seřizování udělané HUSKA 610 nebo KTM LC4.Jinak jak si se ptal na volbu 426 jako hoby motorky,myslím že to není špatné,můžeš jít i do ZY 400F nebo do WRka.Špatná taky není KTM 400 exc.Motorky kubatůr 450 už jsou poměrně vzteklé bestie na kteké tě bude nejspíš chybět fyzička a na enduru tě můžou pěkně vycukat.Až budeš něco kupovat tak dbej,aby málo vážila(lépe se bude ovládat)a byla co možná nejzachuvalejší a měla málo nalítáno(přidat 10 tis.Kč na lepší stav se určitě vyplatí).Pro hoby ježdění nezáleží na roku výroby,ale na stavu,aby jezdila co nejdéle bez větších investic.Pamatuj,že i rok stará motorka může být &quot;po smrti&quot;.Kdo jezdí závodně,tak najede zhruba 100 až 200 motohodin za rok a když koupíš motorku po 200 motohodinách tak věř,že bude mít už něco za sebou.Tak ať tě to vrčí.

smazany28013
smazany28013 napsal 25.08.06 v 00:27

Zdravím,moooc krásná mašina,taky o něčem takovem zatím jen sním chci se zeptat jak je to se servisem třeba jak často seřizuješ ventily?nebo jak tady čtu že muže vypadnou ventyl???scháním trochu spolehlivou motorku na hobby ježdění ale někdy i na cross dráhu myslíš že je Yz 426 dobrá volba??Dík za odpověd.Jestli tak my napiš vzkaz nebo napiš sem.Dík za odpoved<br />

Sefi21
Sefi21 napsal 21.08.06 v 21:47

Na Zbynka.S tím startováním máš pravdu.Pokud ji nepřehoupneš přes dekompresor za horní úvrať, tak nemáš takřka šanci ji převalit přes kompresi .To se mě u Husky nikdy nestalo [] .Ani nejde pustit přes rychlost, pokud nevymáčkneš dekompresor.Jo pokud máš model 2002 tak je to už sranda, ta má aotodekompresor jako je u 450 .Jinak co se týče toho ježdění,tak myslíš hoby závody, nebo jen tak potrénovat v bandě ? Dej zprávu, jak si to myslel.

kopsa
kopsa napsal 21.08.06 v 02:04

Ja sem tet ve statech a za nedlouho se chystam domu tak se trochu divam kde se tam da jezdit mas nejaky typ?<br />

kopsa
kopsa napsal 21.08.06 v 02:02

Jo muj kamos ji mnel a byl s ni spokojeny a zadny problem z prevodovkou nemnel! Ale mozna proto ze mnela min nalitano. Parkrat jsem ji startoval a je to fakt utrpeni pokut to neumis! <br />

Sefi21
Sefi21 napsal 18.08.06 v 18:39

Jo Béďa ?Tak to bych netušil,ještě že jsem se mrknul na e-mail.Já bych na tebe zapoměl, teď jak dlouho nejezdíš (proč vlastně?). Tak to bych netušil že zrovna od tebe budu poslouchat nářky na fyzičku .Zrovna od tebe kterýho musej z motorky sestřelit aby přestal jezdit. Jinak si asi dlouho Frantu nepostřeh jak jezdí co? Hodně se zlepšil. Kamaráde já si zavařil, letos už se asi nesvezu. Nejdřív ten miniskus a pak jsem do toho dostal embolku, prostě konec. Tak čus.

napsal 15.08.06 v 16:50

Tak ztracime jo? Na WRkách jo? To nebude motorkou.... ta fyzička, ach ta fyzička... jinak Jirka jezdi v pohodě, Franta mu sice nestíhá ale myslím, že se lepší no a já.... ztrácím jo?

napsal 08.08.06 v 23:03

Těšká volba .Kámoš jezdí závodně motárdy(republiku) a už pár motorek vystřídal.Šel z Husky do YZ 450F a pak se zase vrátil k Husce(k novějšímu modelu).Pokud s ní nechceš závodit tak bych asi šel buď do KTM nebo do Husky,ale s velkým olejovím okruhem(pro méně časté výměny oleje a větší životnosti motoru).A pokud jde o CRF nebo YZko ?No,CRFko pojede znatelně víc,ale bude dražší jak na pořízení,tak na režiji.Ale to je jenom můj názor .Tak ať tě to jezdí .

Sancho112
Sancho112 napsal 04.08.06 v 14:09

Zdarec sefi, přemýšlím o koupi buď CRFka 450 nebo YZka 426. chtěl bych z toho udělat motarda. Myslíš že je to dobrej nápad? Co bys mi poradil?

Sefi21
Sefi21 napsal 13.07.06 v 10:29

Souhlas že je všestranější ,ale bohužel je méně výkoná a hůř zpřevodovaná.U nás ji jezdí dvá a při motokrosu oba znatelně ztrácí ,ale při enduru je rozdíl zanedbatelný .Ale proto je tolik druhů motorek aby si všichni přisli na své.

smazany19971
smazany19971 napsal 12.07.06 v 23:59

jo good motka avšak já moc nemusim YZ myslim že WR je lepší a hlavně je všestranější

Sefi21
Sefi21 napsal 09.07.06 v 11:28

Na Prochy:Víš,docela tě závidím,že jí vydržíš dávat za uši. [] Já mám problém jed ostře 10 min. Pak mě začíná padat z ruky. Tak čus.

Rainy
Rainy napsal 09.07.06 v 10:24

to sefi: to máš sice pravdu stim pístem u crfka,že se &quot;má&quot; měnit fakt brzo,ale co říkali ostatní,tak se natom taky nalíta 100mh.....ale jede to jako střelená svině,a když ji někdo nedává ,tak kam pístek vydrží,ale to neni můj doména,já jim prostě dávam za uši a asi půjdu fakt do toho 2takta....sice si za ten benzínek trošku víc připlatim,ale uvidim,poněvač dneska si zrovna,jako na potvoru přivez kámoš crf450 rv.04. Tak až mu ho dneska otestuju,tak se asi teprve rozhodnu díky za vaše reakce ať jezdí

Sefi21
Sefi21 napsal 08.07.06 v 18:08

Na Prochy: Pro hoby ježdění je to problem se rozhodnout co koupit.Ono když to vemeš z hlediska udržby tak je opravdu 4 takt dražší na režiji,ale amater s ním zajede lepší(tolik nacuká,tím pádem neunavý a vydržíš víc a když už nemůžeš,tak jede i v půlce otáček,což se o 2 taktu říct nedá).Co se týká CRFka,má možná &quot;hydroštosy&quot;,ale píst měníš po 40 mh a to bez pardonu,jinak de do hajzlu i válec(je hodně nízkej,a dřív vaklá).Na 426 YZku píst naběhá v pohodě 100 mh možná i 130 když najseš střelec a to včetně kroužků(zásadní je měnit olej po 5-7 moto hodinách a často prát vzduch.filtr).Jinak přední vydle na 426 jsou opravdu problém(chce to pouze origo gufera,stojí 2ks 1000kč,ale pak drží).Spojka sice dost cuká(u 2002 už ne),ale když začne prvně lechce prokluzovat,stačí ji přidat jeden plech a je OK,lepší než kupovat novou(pokud nedáš značkovou jde brzo do hajzlu).Mám na ní najeto 60 mh.a celkem má kolem 100 mh.Po sezoně 2005 jsem ji měl u Mrázka preventivně rozhozenou(rozvodák,kroužky a dvě kolečka v převodovce),ale i tak to stálo 9000kč.Zatím se mě však nestalo že by někde nechala.

Jiří_Tyrk
Jiří_Tyrk napsal 08.07.06 v 17:49

prochy: no tak zrovna vcera byl u nas kamos na Yamaze YZ250f (uplne nove)...je to fakt parada. ale kdybych kupoval 4t tak jedine novej...protoze fakt bych se bal spolehlivosti. a kolem toho 99-03 bych bral 2t, coz zrovna na podzim budu kupovat... to je jenom muj nazor cau. hodne stesti

smazany23144
smazany23144 napsal 08.07.06 v 13:28

zdar je fakt moc pekna jezdis 300 min v dobranech to me zajima take bych to rad zkusil mam ktm 400 lc4 je to takovej univerzal zatim jsem spokojenej tak at ti to jezdi

Robinsson
Robinsson napsal 08.07.06 v 12:27

čau chlape máš ji fakt pěknou. Tak ať jezdí



TOPlist