Obecné
Motocykl mám: | |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Jako velice kladné hodnotím ovládání motorky a průběh motoru.Pokud včas a pravidelně dodržujete výměny oleje a poctivě perete vzduchový filtr,motorka se vám odmění poměrně velkou spolehlivostí a výdrží.Třeba na píst bez obav najedete přes 100 Mh.
Motorka je konstrukčně slabá na převodovku.Po nějakém čase se u koleček omelou náběhy bočních zubů koleček převodovky.Vidlička řazení jim však nedovolí zcela vypadnout.Na jízdě se to pak projeví až v tahu,kdy motorka jako kdyby pocukávala.Jedná se při tom vždy o vyšší kvalty 3,4 nebo 5.Dalším takovým neduhem jsou přední tlumiče.Již z továrny jsou poměrně měkké a po pár dorazech většinou začnou pučet.Při opravě je nezbytné použít origo gufera(zapomeňte na náhražky,nevydrží)!!!Dle stavu kluzáků je potřeba nechat je případně přeleštit(doporučuji svěřit odborníkům).U spojky se po čase začne projevovat nepříjemné cukání při rozjezdu(je to slabost tohoto stroje).Přesto však spojka neklouže a pokud se s tím škubáním smíříte,bez obav na ní najedete ještě spoustu moto-hodin.
Moje úpravy |
Pro lepší posed na motorce doporučuji nástavce na řidítka (já navíc osadil i bezhrazdová řidítka) a výměnu potahu sedla za protiskluzový (v mém případě jsem nechal dát i vyšší výplň).Také doporučuji pro jezdce s váhou nad 80kg koupit tvrdší kit pérování (mluvím o předních tlumičích).Zadní pérování jsem osadil tlumičem OHLINS,ale to nebyla nutnost,spíše rozmazlenost .Pro lepší chod spojky jsem zvolil hydraulické ovládání.Motorce jsem také dopřál laděný výfuk méně známé značky DSP. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový,s olejovou náplní pro motor.Zadní podsedlák je duralový a je demontovatelný. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Sport
Použité destičky | GOLDfren |
---|---|
Úpravy motoru | Motor bez úprav,pouze byla motorka osazena laděným výfukem DSP. |
Úpravy podvozku | Tvrdší kit předního pérování a zadní pružící jednotka OHLINS |
Úpravy brzd. systému | Větší přední brzdový kotouč a redukce pro brzdový třmen. |
Obecné
Moje závady | Kromě toho,že po delší odstávce jde vždy hůře nastartovat,mě také potrápila s předním pérováním.Při preventivní prohlídce motoru při 50 Mh jsem nechal vyměnit tři převodová kolečka,která sice zatím neplechu ještě nedělala,ale asi by brzo začala.Po přechodu na plnou sintetiku jsem musel přidat plech k lamelám do spojky, protože začala zlehka klouzat. |
---|