PROFIL MOTORKY

Yamaha YZ 426 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Sefi21
Vloženo 8.7.2006
Aktualizováno 1.4.2011
Zobrazeno 2 783x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 32 záznamů


Obecné

Motocykl mám:
Pořizovací cena: Neuvedeno
Silné stránky

Jako velice kladné hodnotím ovládání motorky a průběh motoru.Pokud včas a pravidelně dodržujete výměny oleje a poctivě perete vzduchový filtr,motorka se vám odmění poměrně velkou spolehlivostí a výdrží.Třeba na píst bez obav najedete přes 100 Mh.

Slabé stránky

Motorka je konstrukčně slabá na převodovku.Po nějakém čase se u koleček omelou náběhy bočních zubů koleček převodovky.Vidlička řazení jim však nedovolí zcela vypadnout.Na jízdě se to pak projeví až v tahu,kdy motorka jako kdyby pocukávala.Jedná se při tom vždy o vyšší kvalty 3,4 nebo 5.Dalším takovým neduhem jsou přední tlumiče.Již z továrny jsou poměrně měkké a po pár dorazech většinou začnou pučet.Při opravě je nezbytné použít origo gufera(zapomeňte na náhražky,nevydrží)!!!Dle stavu kluzáků je potřeba nechat je případně přeleštit(doporučuji svěřit odborníkům).U spojky se po čase začne projevovat nepříjemné cukání při rozjezdu(je to slabost tohoto stroje).Přesto však spojka neklouže a pokud se s tím škubáním smíříte,bez obav na ní najedete ještě spoustu moto-hodin.

Moje úpravy

Pro lepší posed na motorce doporučuji nástavce na řidítka (já navíc osadil i bezhrazdová řidítka) a výměnu potahu sedla za protiskluzový (v mém případě jsem nechal dát i vyšší výplň).Také doporučuji pro jezdce s váhou nad 80kg koupit tvrdší kit pérování (mluvím o předních tlumičích).Zadní pérování jsem osadil tlumičem OHLINS,ale to nebyla nutnost,spíše rozmazlenost .Pro lepší chod spojky jsem zvolil hydraulické ovládání.Motorce jsem také dopřál laděný výfuk méně známé značky DSP.

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový,s olejovou náplní pro motor.Zadní podsedlák je duralový a je demontovatelný.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Použité destičky GOLDfren
Úpravy motoru Motor bez úprav,pouze byla motorka osazena laděným výfukem DSP.
Úpravy podvozku Tvrdší kit předního pérování a zadní pružící jednotka OHLINS
Úpravy brzd. systému Větší přední brzdový kotouč a redukce pro brzdový třmen.

Obecné

Moje závady Kromě toho,že po delší odstávce jde vždy hůře nastartovat,mě také potrápila s předním pérováním.Při preventivní prohlídce motoru při 50 Mh jsem nechal vyměnit tři převodová kolečka,která sice zatím neplechu ještě nedělala,ale asi by brzo začala.Po přechodu na plnou sintetiku jsem musel přidat plech k lamelám do spojky, protože začala zlehka klouzat.


TOPlist