Velká, robustní, pohodlná, výkonná, odolná, spolehlivá, levná. Tak co víc chtít?
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: vysoká cena, příliš široká do města
Honda XL 1000V Varadero: nebyla žádná dobrá nabídka
BMW R 1150 GS Adventure: váha, šířka, spotřeba, líný motor
Aprilia ETV 1000 Caponord: italy neber, říkali :)
První dojmy - První dojem zanechal hlavně silný zátah motoru, skvěle položené těžiště navzdory výšce posezu, celkové robustnost motorky a i příjemně reagující tlumiče. Co mne zarazilo je rachot od spojkového koše v nízkých otáčkách 2500-3200/min. Vzhledem k tomu, že motorku používám ve městě, ještě si budu chvíli zvykat na rachocení. O další upograde se hlásí aerodynamika - motorka nemá problém pohodlně klouzat 170 km/h po dálnici, akorát žene všechen vzduch přes plexi na helmu, takže řidič má hlavu v hučíčí turbulenci. Měl by to vyřešit deflektor, uvidíme.
Doplňky na motorce - blastery,
hepco-becker nosiče,
no-name boční alu kufry,
přídavné 4L kanistry na bočních kufrech Marsellus,
topcase BigHusky54L + plotna AluMilanek,
rozšířená botka stojanu Marsellus,
MRA Vario Touring plexi + vlastní úprava deflektoru
Recenze
Proč jste si vybral tento stroj?
Chtel jsem motorku na ktere lze za den urazit vetsi vzdalenost, klidne i po dalnici, ani by clovek musel resit ze ten presun znici jednosmesovou gumu na sportovni motorce. Chtel jsem motorku, ktera na sestku jede 160 a ceka az clovek zrychli, motorku co dovede preletet diry i v tuzemskych silnicich.
italy neber, říkali :) ?? to pěkně kecali
10b.
Hmmm... litrový stromík
Koukám změna stroje, tak ať slouží
Dobrý stroj pro cestování i město. Užívej si kilometry, dávám 10 bodů.