PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 F (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Milan8
Vloženo 25.3.2014
Aktualizováno 18.8.2019
Zobrazeno 778x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Prostě mi padla do oka, vzhledem, kubaturou, cenou... Nebyl důvod ji nekoupit, takže už je doma :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1100: důvod neuveden

První dojmy - První projížďka byla opatrná, neb jsem roky neseděl na tomto druhu motorky. Druhá už byla méně opatrná, testovací, zjistit co vše je na ni špatně a bude třeba dát do pořádku. Celkem rychle jsem si na ni zvykl.

Motorku bych doporučil pro - Motorku vřele doporučuji pro začátečníky, tím nechci říct že by se na ní nedalo jezdit svižně, nebo že neumí zatahat za ruce! Ale vše je na ni takové jednoduché, přístrojovka přehledná, nárůst výkonu nezrádný...

Recenze

Od počátku byl úmysl jasný, vyzkoušet si po mnoha letech silniční stroj. Dosud jsem jezdil výhradně endura. Přáním byla Suzuki GSX 1100 R stará verze v co nejpůvodnějším stavu. Bohužel nikde žádná k sehnání nebyla, tak tedy něco staršího za málo peněz s objemem motoru nad 600ccm. Do oka mi padla GSX 750 F z roku 1992. Zatím jsem ji měl jen na dvou vyjížďkách, abych věděl co je třeba na ní udělat, když už bude odstrojená. První dojmy byly ty, že to neni stroj na pojížďky po městě, to dá rozum. Charakterizoval bych ji na meziměstský provoz, na mezirepublikový je už přecijen moc pomalá. Myslím tím pokud nechci motor vytáčet, ale cestovat za rozumnou spotřebu. Brzdy trochu měkčí, ale časem uvažuji o pancéřovaných hadičkách, tedy i výměnou brzdovky, tak se to snad zlepší. Příjemně mě překvapila spotřeba. Motorka je pohodlná a na to jaká je to bábinka i příjemně ovladatelná. Nejhorší překvapení na mě čekalo až když jsem jí odkapotoval. Původní majitel ji nechával zjevně někde "servisovat", ale takovým způsobem, že by jednoho trefil šlak. Šrouby bez pérovek (tudíž povolené, některé zcela chybějící), závity strhané, úchyty místo aby držely kapotáž, tak kapotáž držela úchyty (volně se bimbající u rámu), mezi svodama a hlavama válců něco, co bylo všechno, jen ne těsnění, které tam patří a další a další překvápka. Pro mě je důležité, že převodovka a spojka jsou OK. Motor jakštakš také, ale ještě ho čeká seřízení karburátorů, částečně přetěsnění a zákl. údržba jako svíčky, filtr...
Do měsíce až dvou bych chtěl mít motorku v kupě a bezstarostně jízdyschopnou:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Milan8
Milan8 napsal 18.04.14 v 00:30

Díky, no už jsem se trochu otrkal s těma otáčkama a je fajn, jak se dá jezdit za rozumnou spotřebu v rozmezí 2-6 tis. ot. nebo pak pilu někde v rozmezí 7-12 tis. ot. Radost rozhodně dělá, ale časem bych rád přešel na něco kolem litru až 1100. (Přecijen při mé váze 130Kg to občas působí, že jezdím na minibajku)

SonyLee
SonyLee napsal 25.03.14 v 22:37 10b.

Moc pěkná tak ať dělá jen radost, pohodu na cestách přeju

Mildaz
Mildaz napsal 25.03.14 v 21:22 10b.

Motor je držák, trochu péče a bude šlapat jako hodinky. A otáček se neboj, vždyť má sportovní geny.

Více komentářů



TOPlist