Trable mě provázeli celé znovu oživení stroje a občas jsem sám sebe překvapoval velmi vybíravým slovníkem, hojně používaný pro zcela souvislé slovní popisy probíhající práce. Už jsem byl ve fázi, kdy jsem motorku přikryl a musel jsem si pár dní oddychnout a dělat naprosto odlišnou práci protože jsem neměl síly pokračovat...
Ono totiž unikající olej pod víkem převodovky, neochota nastartovat a jakoliv spolupracovat aby se dal naladit karburátor, nedoštelovatelnost spojky, startovací pákou se mi podařilo zlomit stupačku ??? která držela nechápu na čem, ale dle lomu na 0,5mm z 80% obvodu (při koupi a opískování vše OK, žádný náznak praskliny) to mě opravdu srazilo na kolena a ve finále mě prasknul nový stojánek, co měl výrobní vadu (vnitřní bublina v místě zlomu) to zlomilo i mě
Velkou pomoc mi věnoval tatí a kamarád s dolaďováním karburátoru a některých technických detailů. Díky moc! I když to není finální stav, kola a výfuk původní, nicméně funkčně bezproblému, vydal jsem se dnes brzo ráno na STK.
Je to vylepený, jdu jezdit...
Vlastník | jelenl | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2014 | |
Aktualizováno | 10.7.2018 | |
Zobrazeno | 1 774x |
s tim stojanem to vubec neres me se to stalo na peraku taky proste odflaknute liti