Pořídil jsem pár dílů jako např. těsnění do motoru, filce do kol, sadu šroubů, primární řetěz a další. Také jsem dlouhou dobu koukal po startovacím segmentu, protože ten můj z motoru je v žalostném stavu a konec se podařilo. Dal jsem se do čištění brzdových štítů a pořád jsem si říkal, že jeden je po obvodu zajímavě prodřený k jedné straně. Až když jsem ho řádně umyl, přišel jsem na to, že je prasklý v místě, kde je zesilující nálitek k čepu jedné pakny -> to byl podle mě důvod, že se štít při brždění "šprajcoval" v bubnu a vyřel se k jedné straně. Sehnal jsem tedy jiný a s čištěním jsem byl opět na začátku
Ovšem největší boj jsou řidítka. Původní byla trochu ohnutá, chrom pryč, koupil jsem tedy nová. Bohužel, při výrobě někdo nepřemýšlel a držák bowdenu není kam zašroubovat!!! Takže jsem musel nechat udělat "čudlíky" do řidítek a doma jsem je naříznul flexou s extra úzkým řezným kotoučem. Výsledek viz fotky, uvidím jak to bude fungovat v praxi, protože je to naměřený tak, že se kontra matice opře o domeček na řidítkách a nemělo by to nikam cestovat. Pokud tohle nebude fungovat, bude se muset udělat čudlík s osazením, aby při zmačknutí páček nezatlačil do domečku na řidítkách. Snad tohle někomu pomůže při laborování s novými řidítky.
Prostě na původních řidítkách je závit, který na nových vůbec není. Prostě humus velebnosti! No, přiznám se, nevšiml jsem se toho při koupi, ale štve mi, když už někdo něco vyrábí, proč to nedělá aspoň trochu pořádně...
No jo, pořád je co dělat. Ale, to by mě tolik nevadilo, jako to, že pořád musí člověk něco předělávat, aby to fungovalo alespoň tak jako původně...
Válec: Původně jsem chtěl udělat výbrus mého současného válce a dát nový píst, protože tak žalostnou vůli jsem ještě neviděl (viz starší zápis v deníku). Nicméně s písty byl, je a bude problém Pod ruce se mi dostal původní válec bez výbrusu a do toho jsem český píst sehnal. Sednou si spolu krásně, tak to tak bude vrčet . Snad dobře a dlouho
Vlastník | jelenl | |
---|---|---|
Vloženo | 24.3.2014 | |
Aktualizováno | 10.7.2018 | |
Zobrazeno | 1 773x |