PROFIL MOTORKY

Husqvarna SM 570R (2006)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Picasso
Vloženo 11.10.2006
Aktualizováno 11.10.2006
Zobrazeno 3 463x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.2

Popis motorky


SM510R, v databázi typů ještě není a systém mě tvrdohlavě odmítá... Hardcore hračka, která by v lepších rukou mohla být i opravdu závodním náčiním. Stále přemýšlím, jak to mohli ti taliáni protlačit homologací. Vše originál, jen odstraněn doraz na plynov

Výška jezdce: 181 cm

Recenze

Další info: Přišla po mé TE 410 a je to brutální skok. Na normální ježdění po silnici je opravdu nevhodná a asi by ji byla i škoda. Motor potřebuje trošku otáčky, alespoň střed, podtáčení nesnáší. Ve středních je to bomba a ani ve vysokých nepolevuje. Jen pro ten výkon se musí dost vysoko (myslím na kladivo). Je poměrně vysoká, brzdy jsou opravdu jedničkové. Trochu výtky mám k velmi slabé baterii a alternátoru, při převozech po silnicích a rozsvícených světlech je při brždění vidět pohasínání. Starty, bolest Husqvaren jsou tedy za studena vynikající, ale teplému motoru odhadnout dávku benzínu na start je problematické. Ma akcelerační pumpičku snad půlcoulku (), hodně snadno se přechlastá. vynikající vychytávkou je dekompresor. Chybí mi zde startovací páka. Zátah motoru je brutální, záleží asi hodně na převodech, ale v originál provedení se staví na první tři kvalty jen přidáním plynu, bez pomoci spojky. Oproti TE410 má mnohem stabilnější a radikálnější i podvozek, opravdu je na něj spoleh. Kroucení ve vysokých rychlostech je hodně znatelné, ale dá se očekávat. Náklony jsou opravdu omezeny jen pudem sebezáchovy, originál gumy D207 jsou vynikající, ujíždí citelně jen při prudším výjezdu v náklonu, ale zase se chytají bez prudkého kopance (to mě bolí u SV). Jen v opravdu velkém náklonu už mají tu hranu před ráfkem a při jejím dosažení uletí. Taky se na hrubším asfaltu na dráze na bocích hodně rychle zežmolkovaly, to mě dělaly D208 na okruhu v Brně až při podstatně vyšších rychlostech. Koupil jsem si tedy i slicky na zlatých Exelech, lepivky, ale dosud je mám v garáži a nějak není čas na přezutí. Ale asi mě to přinutí, protože v Milovicích na letišti jezdí Petr Vorlíček a je nádhera se dívat jak mu to jde a i když mu to ujíždí, stále to dokáže na těch lepivkách korigovat... Při jízdě v suchu v terénu bez špuntů to pochopitelně je trošku větší problém, protože se nelze opřít o přední kolo a zadní přes nohu poslat okolo. Obvykle ujede i přední a někdy úplně... au. Ale na skocích to je úplně jiný kafe, pouhým přidáním plynu před vrchlem se krásně vzneseš a pokud se ti nesvře p..l, dopady jsou jak do másla. Ani dopad na předek v hodně velkém úhlu není ztracený, marzochchi to poberou nějak rovnoměrně a stačí to udržet. Jen brzdy jsou do terénu moc kousavý, je problém udržet to beze smyku, přece jen velké kotouče a hladký gumy nejsou pro prach tou správnou volbou. Asi si pořídím i cross kola, ale těch peněz.... Obojí odpružení má obojí regulaci, u zadku hůř přístupnou, ale dostačující. Zvuk z origoš výfuku je dostatečně syrový, v běžném provozu lze plašit důchodce střelbou. na spotřebu tady nelze brát ohled, pokud by se to mělo počítat na kilometry tak T613 by pukla závistí. nelíbí se mi přístrojový display, je málo čitelný, pod lankama, má nedostatek funkcí a nedá se spouštět z řidítek. Podvozek je lehký, kompaktní, subtilní,je radost s tím dělat kraviny. Postavit to na zadní je tak snadné, že to mnohdy opravdu překvapí a na předek stačí pouze ukazováček, brzdy se jim móóc povedly. No bolestí je krátký interval výměn, drahý olej, ale alespoň to má už normální papírový filtr. Nemám v úmyslu zvedat výkon výš, stačil jsem nalítat přes 7 tisíc převážně naplno na dráze SM i Cross, tedy s normálními km to nemá nic společného. zatím nebylo potřeba na nic sahat, rozvody, převodovka i motor jsou zatím OK, bezhlučné (na itala samozřejmě). Pokud se trošku naučím, přejdu na twin Aprilku ať zůstanu věrný dvouválcům.Závěrem snad jen to, že to v žádné případě není motorka pro normální ježdění (špatný zrcátka, vysoká posaz, tvrdé sedlo, agresivní nástup, špatně svítící světla, blinkry,absence zadních stupaček...) na ježdění někam do práce je ji zase škoda. Hodí se především na blbnutí a na dráhy.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Alen
Alen napsal 17.04.09 v 22:52

SMkill
SMkill napsal 01.02.09 v 05:52

NO HUSKY...NO FUN...

BaluJarda
BaluJarda napsal 03.01.09 v 23:29

Za 10
V roce 2009 přeji hodně pohodových km

alzo1
alzo1 napsal 20.10.07 v 19:34

peknej stroj , pises ze si koupis tereni kola a je to drahy, tak ja mam znamyho ten si na to koupil jen tereni sedmnactkovy obuti a nema to chybu, na nase kc asi za tri litry

smazany10512
smazany10512 napsal 05.06.07 v 23:06

pekna kemo moc pekna taky sem nadni uvazoval ale pak semi zalibila aprilka a taky pecka akorat .......

Více komentářů



TOPlist