Montáž vyhřívaných rukojetí proběhla v září před poslední větší vyjíždkou na Slovač. Jde o výrobek fy PUIG a překvapilo mne zpracování i funkčnost. Jelikož jsem spěchal,tak jsem vynechal montáž přes relátko a napojil přímo na baterku (rukojeti mají svoji pojistku) a měl jsem obavy abych někde nezapoměl vypnout a nevytřískal baterku... Rukojeti mají ale hlídání poklesu napětí a na místě bez motoru nejdou pustit víc jak na první stupeň... za jízdy jsem užíval druhý stupeň, ten třetí už palí a čtvrtý nebyl potřeba vůbec ,možná v mrazu... a jakmile jsem zastavil,většinou se to z druhého stupně vyplo,takže spokojenost... I cena byla příjemná...ceník tuším 1990,-Kč. Nic se nemuselo letovat,vše bylo nachystané...
Dále jsem pořídil kit Hyperpro na snížení moto. Mám krátký nohy,dostoupnu pouze na špičky nebo musím na půl zadku a na jednu nohu,což by se někdy mohlo vymstít,obzvlášť s plně naloženou moto v tandemu na místě,tak to vyzkouším...na BMW jsem měl něco podobnýho a jistota při manipulaci s moto se rapidně zvýšila,tak očekávám,že to bude obdobný i s GTR. Až namontuju,deník doplním...
Vlastník | lopata75 | |
---|---|---|
Vloženo | 23.2.2014 | |
Aktualizováno | 23.2.2019 | |
Zobrazeno | 3 401x |
Pěkný. Na to snížení jsem zvědavej. To nebude taková sranda jako elektrika
na bmw bylo sériově,běžný standard...
Jojo, na pacičky musí bejt teplo. Já jsem to montoval na každou mou moto už od Jawy.