renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia Tuareg Rally 125 (1992)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník KUBULA
Vloženo 12.2.2014
Aktualizováno 12.2.2014
Zobrazeno 2 004x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Aprilia v provedení Rally - Brzdy Brembo, obrácené vidle, jednotka Marzochi, Rotax 123, prostě asi to nejlepší, co v té době z fabriky padalo

První dojmy - V zásadě vše dobré, jen mě maximálně sralo naskládání převodovky. Rozdíly mezi převodovými poměry skoro stejný - výsledek? Dal jsem malé kolečko (vyrobit - koupit jde tuším jen 17z.) motorka na jedničku jela max. 20km/h, pak 6ka standart cca 120Km/h akorát v terénu. Dal jsem 17 zubů 1 až 5 ok - 6 v terénu nejela - škoda, jinak cajk

Recenze

Přívěra na rozdíl od novějších ovládaná tlakem spalin - paráda - rozhýbávala se neustále přes pedál zadní brzdy - paráda. Nic se nesekalo, nesralo ani nehořelo (Mitaři ví očem). Karbec z RS lhal bych už difuzér ale tuším 34mm. Tenhle motor měl ocelovou vložku, takže utavená svíčka stála cca 3200Kč píst u Wossnera jinak nic. Přeplastoval jsem ji na plasty z Husara abych se nebál, že něco ulomím (kdo má origo plasty Husaberg, zase ví, očem) jinak prostě good ale 23kW nebo kolik to mělo bylo málo no.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
srsen600
srsen600 napsal 12.02.14 v 12:24 10b.

Suprově přeplastovaná!!!

Více komentářů



TOPlist