Aprilia v provedení Rally - Brzdy Brembo, obrácené vidle, jednotka Marzochi, Rotax 123, prostě asi to nejlepší, co v té době z fabriky padalo
První dojmy - V zásadě vše dobré, jen mě maximálně sralo naskládání převodovky. Rozdíly mezi převodovými poměry skoro stejný - výsledek? Dal jsem malé kolečko (vyrobit - koupit jde tuším jen 17z.) motorka na jedničku jela max. 20km/h, pak 6ka standart cca 120Km/h akorát v terénu. Dal jsem 17 zubů 1 až 5 ok - 6 v terénu nejela - škoda, jinak cajk
Recenze
Přívěra na rozdíl od novějších ovládaná tlakem spalin - paráda - rozhýbávala se neustále přes pedál zadní brzdy - paráda. Nic se nesekalo, nesralo ani nehořelo (Mitaři ví očem). Karbec z RS lhal bych už difuzér ale tuším 34mm. Tenhle motor měl ocelovou vložku, takže utavená svíčka stála cca 3200Kč píst u Wossnera jinak nic. Přeplastoval jsem ji na plasty z Husara abych se nebál, že něco ulomím (kdo má origo plasty Husaberg, zase ví, očem) jinak prostě good ale 23kW nebo kolik to mělo bylo málo no.
Suprově přeplastovaná!!!