Exotická kráska. Po rodičích je krásná, jak italka a spolehlivá (snad), jak němec.
Motorka koupena od DaKmoto (Jablonec nad Nisou) - Velmi špatné. Moto nebylo zaplaceno dealerovi (defacto kradené) a uhrazení trvalo 3 měsíce. vyhnout se obloukem !
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Volba z rozumu...a rozum nevyhrál
Ducati Monster S2R 1000: Nestihl jsem si ani žádnou prohlídnout
První dojmy - Sedadlo je jak týden stará bageta. Místo řídítek je hrazda. Spojka je tuhá, posed je divnej, nevejde se mi tam levá noha a pro batoha bude pohodlnější snad běžet za strojem...ale nastartujte a svět se změní !
Motorku bych doporučil pro - pro všechny, co bydlí v zatáčkách a na rovinkách se nudí
Doplňky na motorce - Originál zadní boční mini kufry (spíš ledvinky) na lékárničku, klíče, pití, mobil atd. super věc
Recenze
Po sezóně v sedle Triumphu jsem dostal chuť na stroj s emocema. Byl jsem ochoten obětovat mnoho...a obětoval.
Na pohled Husqvarna vyčnívá. Někomu se bude líbit, někomu ne. Vypadá divně, takový ufo...ale jedinečnost se tomu nedá upřít. Rozhodně láká hodně zvědavců...je to exotika :)
Podvozek má hodně velký zdvihy, ale přitom je hodně tuhý. Možná až moc. V zatáčkách dává velkou jistotu a naprosto přesně víte o každym mravenci, který skončil pod kolama :D Do zatáček padá sama a nejlepší styl pro jízdu je v zatáčkách : dobrzdit, položit, naložit tomu (plynule!) a katapultovat ven. Jízda v zatáčce bez plynu se Husqvarně moc nelíbí a chce prostě chytit pod krkem.
Jakmile narazíte na horší asfalt jistota je pryč. Huska se začne třást a zadní tlumič spolu s tvrdym sedlem má dobrou šanci vám zlomit páteř. Při těchto zdvihách jsem čekal větší pohodlí a progresivní tuhost tlumičů. Tohle je skoro mučidlo! :)
Motor původem z BMW F800R je opravdová superstar. Kéž by se montoval i jinam. A nebo ne! Ať mi závidí! 105 koní a 100Nm nevypadá, jako moc, ale krouťák je dostupný téměř od volnoběhu, reakce jsou okamžité a na jakékoliv nepatrné pootočení plynem Huska reaguje skokem vpřed. V zatáčce hodně nepříjemná věc, když je nechtěná...ale jinak si můžu užívat nádherný zrychlení prakticky neustále ! Tohle neomrzí ! :) K tomu jako bonus nááádherný zvuk.
Radiální Bremba , dva velký kotouče vpředu a muší váha...nejlépe brzdící motorka na které jsem jel! Brzdy jsou hodně ostré, ale dají se perfektně dávkovat. Velká pochvala za brzdy.
Pneumatiky z výroby jsou Metzeler M5 Interact a mám z nich smíšené pocity. K charakteru motorky se hodí, ale ne k mému stylu jízdy. Jsem zvyklý, že mi to v zatáčkách drží a M5ky kloužou, když nejsou "hodně" zahřáté. Stačí jen lehce přitvrdit v zatáčce a předek / zadek se začne sunout po asfaltu. Když už se utrhnou, tak bez velkého povyku a snadno se dají zase chytit. Zahřáté drží dobře...ale díky tendencím ke klouzání jim prostě nedokážu plně věřit. Problém je tedy spíš v pilotovi :(
Postřehy...
Tuhá spojka. Po prvních výletech jsem měl ruku na odpis a musel jsem to ke konci kopat bez spojky. Převodovce se občas nechce podřadit..neflákat nohu.
Bílé čelo motorky nad světlem je krásný terč pro hmyz...jedna jízda a je flekatý, jak dalmatin, řetěz na pravé straně usnadňuje čištění
Jízda nad 160kmh dost nepříjemná (víc, než u normálních naháčů)...nelze se zapřít zadelí o sedlo a super vzpřímený posed=hodně větru
Výstražné blinkry jsou vedle otáčkoměru a ne na řídítkách - nedají se využít na děkovačky, poloha blinkrů a houkačky je přehozená...takže po městě pořád troubim :D
Uzávěr nádrže se při tankování musí stále odkládat - není přidělán
Spotřeba paliva krásných 5,5l/100km i při hodně sportovní jízdě a jízdě po městě. Do hladového oka je to 180km, nádrž 10l (+3l rezerva)
Digitální budík ukazuje ujeté km, teplotu vzduchu, spotřebu paliva, teplota motoru, zařazená rychlost, hodiny a palivovou mapu. Svítí krvavě červeně :)
Batůžci se nějak zatím na to minisedlo vešly...a prý to celkem jde. Tuhý podvozek limituje výlety na cca 150km. Někomu chybí nádrž na opření (nádrž je pod sedlem).
Chtěl jsem emoce, dostal jsem emoce...k tomu patří i to nepohodlí na výmolech a dírách. Nadávám u toho a prdel bolí...ale jak přijedu k zatáčkám vše je odpuštěno. Plyn-brzdy-naklopit a pod plynem vem. Nesrat se s ní a odmění se ! Uvidíme, jak dlouho mi vydrží, ale zatím se jezdí skvěle.
.. velmi pekna motka. len dufam ze nej nechodis po zadnom 10b.
Moc hezká mašina ... je to takovej exot ... ale parádní
Mooooc pěkný strojek...na blbnutí edeální
užij si mašinu a hlavně kolama dolu
Strašně zajímavej strojek,těšim se až budu mít někdy příležitost jí zkusit!