PROFIL MOTORKY

KTM LC8 950 Adventure (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník RaCa
Vloženo 27.11.2013
Aktualizováno 25.8.2014
Zobrazeno 1 550x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tak konečně splněnej sen. Po silničním báwu a malý Kátě LC4 Adv. jsem konečně dospěl a koupil tuhle nádhernou bestii. Čerstvě dovezená z Německa s vizuálním stavem nové motorky. Kontrolováno dle VIN u dealera KTM a má za sebou všechny svolávačky.

První dojmy - No po třech letech ježdění na jednohrnku je to nekonečnej pocit extáze:D Bude to chtít si zvyknout na citlivost plynu a vlastně tak trochu všeho. Všechno funguje perfektně, žádný divný zvuky, klepání, nic. Velkej nezvyk:D Co ale stojí obzvlášť za to je zvuk. Původní majitel nechal upravit seriový výfuk a to je teda nářez:) Jediný co, tak vždycky cukne kolo po rychlym přidání plynu. Ale to bude nejspíš vymačkanej silentblok v rozetě.

Motorku bych doporučil pro - endurista, kterej chce vyrazit dál

Doplňky na motorce - Zatím zhola nic, ale to příjde:)

8/2014
Tak už to přišlo:D od listopadu nainstalováno:
-carbon štítek místo plexi = nesmrtelné:)...by Radegarage.cz
-carbon/kevlar šusplech by Radegarage.cz
-velký manuální roadbook F2R
-Continental TKC80
-zásuvka 12V + USB 5V v kastlíku
-hliníkové kufry Givi Outback Trekker
-svody výfuku 2in1 + koncovka Akrapovič (má to pomoct průběhu motoru v nízkých otáčkách + cca 8kg dolů:)
-palivové čerpadlo Facet - sériové začlo vynechávat, prý běžná závada

Recenze

Po velký Kátě pokukuju už pěkně dlouho. Vždycky se mi strašně líbila, ale jednak na ní nebyly finance a druhak jsem si vždycky říkal, že je to strašně nerozumný. Hlavním důvodem byla spotřeba. Jelikož chci hodně cestovat a hlavně po terénu, ze zvěstí jako 8-10l/100km mi stály vlasy na hlavě. Pak jsem se dozvěděl, že to s tim tak horký neni. Kamarád jí kupoval novou a nalítal s ní 50t a spotřebu měl cca 6,5l. Samozřejmě když se to honí v závodních otáčkách, tak jde všechno.
Koupil jsem jí proto, že malá Káťa už byla na delší cesty až moc nepohodlná. V terénu na ní nedám dopustit a je to určitě ta nejagilnější terénně cestovní motorka na světě. Ale jak příjde delší přesun po asfaltu, tak jak jednoválec, tak já trpíme. LC8 Adv. byl teda logickej krok k cestovnější motorce, ale zároveň k pořád skvělým terénním vlastnostem. No uvidíme:)








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
RaCa
RaCa napsal 28.11.13 v 11:24

Díky moc!!
Je to tak. Z toho co je na trhu pro mě jednoznačně nejlepší stroj. Uvidíme s čím kdo příjde v budoucnu. Jinak motorky jsem teď měnil jak ponožky, takže když jsem se konečně dostal k tý vysněný, myslim, že mi nějakou dobu vydrží. Hlavně mám radost z toho, že je ve stavu jak jí pán bůh v Mattighofenu stvořil, takže mám spoustu prostoru pro "Adventure customization" a to mě fakt baví:)...no a pak už jenom někam vyrazit:)

Driver-toys
Driver-toys napsal 27.11.13 v 18:33 10b.

Další co si pořídil předčasně Ježíška . Sny se mají plnit (Kaču mám taky chvíli). Švára mi řekl, že mám jeden velkej problém - nemám do čeho dál jít, bo to nejlepší stojí v garáži , tak máš asi stejnej "problém" .
Ať Ti slouží ku prospěchu a zažijete spolu spousty legrace !

biosák
biosák napsal 27.11.13 v 17:31

pěkná.

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 27.11.13 v 16:04 10b.

je to krasavica gratulejšn

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 27.11.13 v 15:45 10b.

Více komentářů



TOPlist