PROFIL MOTORKY

Suzuki DL 1000 V-Strom (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vontrcka
Vloženo 12.10.2013
Aktualizováno 12.10.2013
Zobrazeno 1 450x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Dělník, univerzál v ničem supr, ale na každé použití.

První dojmy - Ovladatelná. Pohodlná. Přívětivá k počasí. Kloktavá po městě. Intuitivní pro přechod ze slabších motorek. Slabé brzdy - kompenzuje klopný efekt dvouválu, ale pod spojkou ten brzdný výkon je až problém.

Motorku bych doporučil pro - UNI - pro toho kdo nechce něco specifického na TO a TO

Doplňky na motorce - centrální stojan, Givi kufry - top s opěrkou spolujezdce, ukazatel kvaltu, výhřev rukojetí, deflektor na plexi (vše nad helmu - ale tlak kolem 200 už praská v upnutí! Stahovat!!) Padáky - na rozšířených šroubech (+30mm)

Recenze

Vybral jsem kompromis. Vybavenou moto o příslušenstvím. Slušná cena servisu. Výkon neřeší jízdu solo či ve dvou s trojicí naložených kufrů. Po krátké době doplnění ukazatele kvaltů (je v tom upravená palivová mapa - lepší spodek - na cukačky po městě - GIPRO ATRE)...to je fakt supr z bezpečnosti při kudle i pro nepřemýšlení nad co mám / co potřebuji... KN filtr od předchozího majitele...proč nepokračovat, pár stovek, jinak bez srovnání s origo.

Spotřeba ve dvou je lepší než vyjížďky solo pro vyvětrání mozku Protože tahle motorka umí být stejně zábavná jako mnohé sportovní - takže se neztratí na vyjížďkách s všehochutí jiných.
Apropo, když se na naháčích piloti klepou sem tam, a zmzlináři protahují záda... za tím plexi se dají hrát šachy. To je to pohodlí, bezpečí a komfort s kombinací slušného (velkého) výkonu. Není tak nutné být namakaný silák, páč nevysiluje tělo.
V polních podmínkách to je na projíždky ne na závodění, má svou váhu a není to hračka. Výhoda o které se u motorek málo mluví...svítí jako auto...baví i jízdy v noci! Není tak potřeba řešit ...už jedeme, bude tma.

Hlídat olej...6000km na servis znamená 1 litr. Údajně tím, že velký dvouválec.

Zadek se dá štelovat v až moc krocích ...jde o pocit. Při utaženém je solo jízda pod prdelí nestabilní. Když se na to zapomene...dá to vědět, tak stačí ...krutit štelováním - o dost cvaknutí (1/3 rozpětí).

Pneu Mich. Anakee 2 , od nových do minima na středu. Nemaje zkušenost s jinými... dobrá. Vlastně supr - bez konfliktu. Jde také o mozek kam pustí. Jinak 16 tisíc na zadku a nešetřil jsem jí, už ale půjde. Předek je lepší, ale ...obě.

Jiná nezmiňovaná. Dlouhá jízda (měřím 187) posadím se na zadní sedlo - lehnu si; dám nohy na zadní stupačky; opřu si lýtka o trubky padáků...komfort co ostatní konstrukce nevyužijí. Zábava i pohodlí.
Pod sedlem místa dost

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bart1101
Bart1101 napsal 15.10.13 v 22:53 10b.

Krásná motorka a spokojené děti to jsou fotky k nezaplacení 10b.

Boda
Boda napsal 15.10.13 v 22:38 9b.

Hooodně výstižné´,na první pohled nemusí každém Stromkařovi lichotit ale myslím že mu dá zapravdu.Je to prostě stroj do pohody i nepohody se všema kladama aj záporama na kterů spousta lidí ráda vzpomene pokud ju nemá dodnes

seikos
seikos napsal 12.10.13 v 08:52 10b.

10b

seikos
seikos napsal 12.10.13 v 08:52

Woow, pěkně tam máš ten potěr nasázenej

Více komentářů



TOPlist