Potřebuje pořádně vyladit. Ale až to bude, tak na jaře vyjedu ve velkým Štýýýlu..:D
Motorka koupena od Pěkný Kok*t - Zkušenosti s prodejcem, no zm*d s úsměvem od ucha k uchu, motorka luxusní,pár chybiček..blablabla...v servisu opravy za 15 tisíc. No prostě jeden z těch, kterej dělá slušným motorkářům ostudu.
První dojmy - Z předchozího Nsr sednout na tudle Eresu byl celkem šok, nebyl jsem zvyklej na tak mrštnou motorku. Otočíš heftem a letíš jak drak. Jediné co mě štvalobyl ten zvuk, byl poněkud o dost horší jak z Nsrka..ale je to o zvyku..:D! O potížích které přišli nedlouho po mé koupi rači nemluvím!
Motorku bych doporučil pro - Pro..+/- Pokročilý začátečník..:D
Recenze
Mnou pocítěné KLADY:
-Akcelerace(když spojka sedne jak má, tak všecky 125cc jdou sráát)
-Rychlost (už při 11kw ereso na těch cca 130km/h vystřelí jak šipka, natož když má 23kw..je schopná letět 180km/h se smrtí v očích)
-Vzhled(udržovaná mašina je srdeční záležitost a když ji má někdo v garáži,tak může být právem hrdý!!!)
-Spotřeba (více méně přijatelná mě při 20kw cca 6/7l na 100km..mě to vyhovuje)
Mnou pocítěné ZÁPORY:
-Údržba(jako každý 2T jei tadle ráda šlechtěná a musí se celkem často udržovat v čistotě a řádně mazána..jinak vám to dá na silnici pěkně zežrat!)
-Reid(Poloměr otáčení je pro mě ale SAKRA velkej)
-Světla(ve tmě mě vadí že vidím pouze tam,kam čumí mašina a nedá se nastavit širší posvit)
ALE nejhorší na téhle mašině je poruchovost(u strojů,kterým se nedostává pravidelné udržby a rozmazlování) Já říkám:" Tahle mašina trpí na to, že je to zatraceně DOBREJ stroj!!"