když mečí, tak žiju!!! No, jako první motorka ... stačilo to uslyšet a zamiloval jsem se ...jízda na této prabábě má ale pořád kouzlo ...
První dojmy - jeden kotouč ve předu, měkký rám, tuhá spojka, karburátory V terénu díky přední 21´ˇ a váze lehce předvídatelná, dobrá průchodnost. Vysoká, ale při mých 180cm výšky bez problémů nohy na zemi. Rarita - ještě jsem za 7 let na cestě žádnou ségru nepotkal, takže si někdy připadáte jako bájný "jednorožec"
Recenze
jízdní vlastnosti super, je to neuvěřitelně obratné, kam koukneš, tam padá - ve srovnání s její vnučkou jménem Stelvio je o 100kg lehčí, takže tahle prabába odpustí spoustu začátečnických chyb hlavně v terénu - ostatně jako každá zajetá a ostřílená partnerka - její váha a výkon tolik neublíží, takže na začátek jednoduché jako na koloběžce.
Horší, když je třeba šlajfovat, páč to taky brzdí jako koloběžka. Je to starší dáma, chce se ukazovat, nějak zvlášť ji neláká dálnice a dlouhé rychlé přejezdy nad 120 - tam špačkuje a zvlášť když ji naložíte bágly na 14 dní do divočiny, ráda si "odplivne" z tlumičů a nakonec i Vás přesvědčí o tom, že jí to nemáte dělat.
Naučí Vás nelepit se na nárazníky, takže máte víc času se rozhlídnout
Motor má svůj strop, takže svou rychlostí nevystupujete z řady dvoustopých, tady nepřekvapíte, slyšet vás je, takže rozumnější část majority vám uhne, aby si vás v klidu při předjíždění prohlídla.
Spojka je "sedmichlapová"
Konečně můžu říct, že vím o čem mluvíš
je to sice babka, ale bude jezdit navěky
Super! Také se ohlížím po NTX 750, aby dělala kámošku Kačeně, ale i tahle 650 by mi mohla mezi nohy. Jenže není z čeho vybírat.
mardock: To víko je od alternátoru. NTX má, jako všechny V Guzzi, spojku mezi motorem a převodovkou. Prostě traktor se vším všudy.
hmm tak se hned tak neuvidí
moooc pěkna raritka měl jsem obrazek ze zadni strany světu motoru ročník 89