renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Motorro Sonny 50 (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PBM2
Vloženo 13.8.2013
Aktualizováno 28.2.2018
Zobrazeno 6 043x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 33 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Nový
Pořizovací cena: 25.500,-
Silné stránky

Vzhled, cena, rozchod, pohodlné sezení, svižná jízda na rovince, ve městě, z kopce.

Slabé stránky

Původně jízda do kopce, při táhlém se rychle "zadýchal". Po výměně variátoru a výfuku je to už o něčem jiném. Výkon sice stále chybí, ale není to tak znát, jako předtím.

Moje úpravy

Výměna variátoru, výměna výfuku za streetový, výměna fajfky a svíčky, instalace zpětných zrcátek s LED blinkry, instalace závažíček do řídítek, ucpání vstupu výfukových zplodin z původního výfuku do airboxu, instalace cyklocomputeru na přístrojovku.

Motor

Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 2.99
Variátor
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km Zatím neměřeno

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Typ rámu Trubkový ocelový.

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Zatím nebyl důvod si na něco stěžovat.

Cestování

Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana spolujezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Světla
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dojezd na nádrž 200 km

Obecné

Moje závady Poškozená "fajfka".

Edit: 24.6.2013 - dnes jsem zjistil ulomený jeden ze tří plastových držáků nosiče kufru - dva jsou po stranách, třetí vzadu nad světlem. Proto se mi poslední dobou zdálo, že kufr nějak hlomozí, ono to bylo tím plastem. Objednáno a vyměněno. Zřejmě byl kufr zatížen víc nebo jsem vletěl do nějaké díry. I když... Zjistil jsem, že mám fakt některé "príma" sousedy a někdo mi se strojkem občas pohne. Takže možná za něj vzal nebo s ním trhnul a už to bylo.

Edit: 26.9.2013 - povolená matice, držící zadní kolo. Voda, která se dostala pod ni, způsobila rezavění osy pro kolo a tím i občasné nepříjemné vrzání, skřípění a klepání. Opraveno.

Edit: 27.10.2013 - při vyjížďce přes Slovensko došlo ve Valašské Polance k náhlému poklesu výkonu a následnému zhasnutí skůtru. Po prohlídce v servisu bylo konstatováno, že došlo k "zapečení" pístních kroužků, takže došlo k podobnému efektu, jako je při zadření pístu, který ale v tomto případě byl netknut. Dále bylo poškozeno ložisko v pístu, došlo k celkovému zničení řemenu ve variátoru, díky němuž se ulomilo několik lopatek jeho ventilátoru a taktéž k poškození těsnění pod krytem variátoru. Válec vyměněn za novou sadu od firmy RMS, vyměněno kolo větráku variátoru, těsnění pod víko variátoru, řemen. Takže v nové sezóně zajíždím odznova nový válec :-).

Edit: 31.7.2014 - vyměněny brzdové destičky na přední kotoučové brzdě. Ty původní v podstatě od novoty nepravidelně pískaly, ať už při dobržďování na křižovatce nebo i při tlačení od domu. Podle informací bývají origo čínské (ne všechny) destičky moc tvrdé nebo obsahují nevhodné příměsi. Proto jsem si objednal destičky BRM 07018 - Typy směsi BREMBO - OE - organické, cena za pár 481,- Kč, sám jsem si je vyměnil a dneska při brždění nebo tlačení již nepískají. Pouze když zmokly se ozvaly, ale uvidím časem, zda si ještě víc "nesednou" :-)


TOPlist