Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 25.500,- |
Vzhled, cena, rozchod, pohodlné sezení, svižná jízda na rovince, ve městě, z kopce.
Původně jízda do kopce, při táhlém se rychle "zadýchal". Po výměně variátoru a výfuku je to už o něčem jiném. Výkon sice stále chybí, ale není to tak znát, jako předtím.
Moje úpravy |
Výměna variátoru, výměna výfuku za streetový, výměna fajfky a svíčky, instalace zpětných zrcátek s LED blinkry, instalace závažíček do řídítek, ucpání vstupu výfukových zplodin z původního výfuku do airboxu, instalace cyklocomputeru na přístrojovku. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Vibrace | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 2.99 |
Variátor | |
Spotřeba oleje l/1000km | Zatím neměřeno |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Typ rámu | Trubkový ocelový. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Zatím nebyl důvod si na něco stěžovat. |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 200 km |
Obecné
Moje závady | Poškozená "fajfka". Edit: 24.6.2013 - dnes jsem zjistil ulomený jeden ze tří plastových držáků nosiče kufru - dva jsou po stranách, třetí vzadu nad světlem. Proto se mi poslední dobou zdálo, že kufr nějak hlomozí, ono to bylo tím plastem. Objednáno a vyměněno. Zřejmě byl kufr zatížen víc nebo jsem vletěl do nějaké díry. I když... Zjistil jsem, že mám fakt některé "príma" sousedy a někdo mi se strojkem občas pohne. Takže možná za něj vzal nebo s ním trhnul a už to bylo. Edit: 26.9.2013 - povolená matice, držící zadní kolo. Voda, která se dostala pod ni, způsobila rezavění osy pro kolo a tím i občasné nepříjemné vrzání, skřípění a klepání. Opraveno. Edit: 27.10.2013 - při vyjížďce přes Slovensko došlo ve Valašské Polance k náhlému poklesu výkonu a následnému zhasnutí skůtru. Po prohlídce v servisu bylo konstatováno, že došlo k "zapečení" pístních kroužků, takže došlo k podobnému efektu, jako je při zadření pístu, který ale v tomto případě byl netknut. Dále bylo poškozeno ložisko v pístu, došlo k celkovému zničení řemenu ve variátoru, díky němuž se ulomilo několik lopatek jeho ventilátoru a taktéž k poškození těsnění pod krytem variátoru. Válec vyměněn za novou sadu od firmy RMS, vyměněno kolo větráku variátoru, těsnění pod víko variátoru, řemen. Takže v nové sezóně zajíždím odznova nový válec :-). Edit: 31.7.2014 - vyměněny brzdové destičky na přední kotoučové brzdě. Ty původní v podstatě od novoty nepravidelně pískaly, ať už při dobržďování na křižovatce nebo i při tlačení od domu. Podle informací bývají origo čínské (ne všechny) destičky moc tvrdé nebo obsahují nevhodné příměsi. Proto jsem si objednal destičky BRM 07018 - Typy směsi BREMBO - OE - organické, cena za pár 481,- Kč, sám jsem si je vyměnil a dneska při brždění nebo tlačení již nepískají. Pouze když zmokly se ozvaly, ale uvidím časem, zda si ještě víc "nesednou" :-) |
---|