První motorka, i když mám papíry už více než 20 let a najeto přes půl milionu kilometrů.
Motorka koupena od J&P-Moto - Bez problemu
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: důvod neuveden
První dojmy - Zatím najeto asi 3000 km za poslední měsíc a půl. Chová se velice dobře, ale je hodně těžká a na kličkování mezi auty na Jižní spojce asi není nejvhodnější. Hodně těžká znamená o cca 70 kg víc než srovnatelná konkurence. Jako první motorka asi není ideální. Laděný výfuk Leo Vince asi brzo zahodím a koupím si originál, drnčí mi z toho hlava. Nikdo mě sice nepřeslechne a asi zvyšuje výkon, ale ten kravál...
Doplňky na motorce - Padáky, kufr, výfuk Leo Vince, štítek
Recenze
Jak už jsem napsal, moc zkušeností s motorkou nemám, takže jen něco málo:
Hmotnost - 240 kg, srovnatelná konkurence je od cca 170 kg. To je zatraceně znát při manipulaci na místě i při brždění. Chce to napoprvé trochu odvahy ji v zatáčce víc naklonit.
Brždění - proti všem radám, že mám brzdit jen přední, je potřeba brzdit i zadní zároveň, akorát s citem. Naštěstí není zadní brzda moc citlivá (1 kotouč/1 pístek vzadu, 2 kotouče/4 pístky vpředu).
Motor - příjemný 4válec, zátah od spodu, dostatek výkonu.
Výfuk - mám (už tam byl) laděný výfuk Leo Vince, nic pro někoho jako já, kdo jezdí hodně. Na příležitostné svezení o víkendu OK, na okruh OK, na časté jízdy pěkná otrava. Když přijedu v noci a i když jí nevytáčím, tak má budíček 20 baráků okolo.
Spotřeba - cca 5,5 litru při běžné jízdě (obvykle město do 70km/h, mimo město do 130 km/h, dálnice do 170 km/h). Dá se jezdit i pod 5, ale není to zábava.
Je to naháč, dost to na něm fouká, při mých skoro 190 cm a 95 kilo není moc kam si na ní lehnout.