Super stroj. Spotřeba 5-8 L/100km. Max 175km/h. Zrychlení 0 - 100 km/h ~ 5,2s.Moto jsem dostal nové v září 1999. Před tím jsem jezdil na Babetě a Canyona můžu doporučit všem začátečníkům i pokročilým, výkonem je tak akorát začátečníkům.
První dojmy - První stroj v 18-ti letech? Co víc by si člověk mohl přát :-)
Recenze
Zkušenosti: Závady: výměna těsnění mezi blokem a válcem, renovace vahadel (přebroušení), vše při 20tis. km. 30 317km vyměněny 4 imbusové šrouby ve volnoběžce. 41 560km výměna ložiska na klikové hřídeli, nový klínek na volnoběžce (nechala mě ve štychu těsně za Oslem, musel jsem ji tam nechat a jet stopem domů, pak jsem si ji nechal dovézt kamionem od TTV Hlaváček, tímto jim děkuji za ochotu s nakládáním motorky a jejím překládáním v Hamburku. 1.4.2007 vysypaná volnoběžka :( 44 400km. Začala mít čím dál větší mouchy, tak šla do světa. Prodáno duben 2007.
Cesty: Vyjížďky po ČR; 2005: Rakousko-Zell am see, Grossglockner;
2006: Chorvatsko (Pelješac), Švédsko, Norsko
Další info: Vysněné moto? Hodně se teď rozmejšlím, laboruju, je jich teď dost, šel bych do GS, ale nelíbí se mi boxer, uvidí se časem. Nechám toto a přikoupím :) Nakonec jsem si ji nenechal a prodal.
Jo max jsem jel 190km/h po dálnici z kopce za autem, od 160km/h se jí moc nechce, ale 170km/h udělám na každej rovince (když nefouká protivítr). "Honil" jsem se s Fazerem 600(Godzi) a může mi potvrdit, že 180km/h to jede (s větrem v zádech) - hráli jsme na babu Tož hodně šťastnejch km.
170km/h? ty se mas me udela 150 a pak se ji uz nechce. protoze 2005 bere hodne vzduchu tim plexy z Navigatora a mlati to do helmy. at to jezdi