dlouho jsem to tady neaktualizoval a za posledni rok jsem toho na dominatoru strasne moc zmenil a docela se to od puvodnich planu rozjelo, takze poporade...
Asi nejvic jsem byl u dominatora nespokojenej s podvozkem, ten proste nestiha.. Takze jsem sehnal vidle z hondy XR650R s komplet brejlema a brzdovym trmenem. Jenze XR-ko ma jiny rozmery lozisek v krku rizeni, tudiz to do dominatora nepasuje, musel jsem nechat vysoustruzit novou osu a v brejlich ji prelisovat. S tim dostal rovnou dominator novy loziska (byly tam stale origo,kulickovy, 26let stary ...)
Vidle jsou o 8cm delsi nez ty puvodni, k tomu jsem o 25mm zvednul riditka a razem byla brzdova hadice a nahon tachometru kratkej.. Takze nova pancerova hadice a nahon z XR650R. Dalsi problem byl s prednim kolem, dominator ma osu 15mm a XR 17mm. Nechtel jsem kupovat kolo z XR, protoze na NX mam dve komplet sady kol a povedlo se mi sehnat loziska s vnitrni dirou 17mm, takze to vsechno pasuje. Parada! Ted ale problem s kotoucem.. NX ma vnejsi prumer 255mm a XR 240mm.. zmensit prumer stavajiciho kotouce nejak smysluplne nejde, tak jsem si nechal vyrobit kotouce na zakazku.. S tim byl pak taky problem.. a sice vychytat presne pozici kola uprostred vidlic s ohledem na umisteni trmenu, furt kotouc nekde drhnul a stalo to fakt hodne nervu, pilovani, frezovani, rovnani a nevim ceho jeste nez si to sedlo tak jak melo...
No a kdyz uz jsem se do toho tak oprel tak jsem jeste hodil vidle na repasi, nechal tam dat 25mm podlozky pod pruziny a hustci (7,5w) olej.
Vlastník | Jafoun | |
---|---|---|
Vloženo | 30.5.2013 | |
Aktualizováno | 5.11.2015 | |
Zobrazeno | 5 832x |
Dobře