renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda NX 650 Dominator (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jafoun
Vloženo 30.5.2013
Aktualizováno 5.11.2015
Zobrazeno 5 832x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1


Vloženo: 04.11.2015, Uskutečněno: 02.05.2015, Stav tachometru: 73482 km, Zhlédnuto: 28x


dlouho jsem to tady neaktualizoval a za posledni rok jsem toho na dominatoru strasne moc zmenil a docela se to od puvodnich planu rozjelo, takze poporade...

Asi nejvic jsem byl u dominatora nespokojenej s podvozkem, ten proste nestiha.. Takze jsem sehnal vidle z hondy XR650R s komplet brejlema a brzdovym trmenem. Jenze XR-ko ma jiny rozmery lozisek v krku rizeni, tudiz to do dominatora nepasuje, musel jsem nechat vysoustruzit novou osu a v brejlich ji prelisovat. S tim dostal rovnou dominator novy loziska (byly tam stale origo,kulickovy, 26let stary ...)
Vidle jsou o 8cm delsi nez ty puvodni, k tomu jsem o 25mm zvednul riditka a razem byla brzdova hadice a nahon tachometru kratkej.. Takze nova pancerova hadice a nahon z XR650R. Dalsi problem byl s prednim kolem, dominator ma osu 15mm a XR 17mm. Nechtel jsem kupovat kolo z XR, protoze na NX mam dve komplet sady kol a povedlo se mi sehnat loziska s vnitrni dirou 17mm, takze to vsechno pasuje. Parada! Ted ale problem s kotoucem.. NX ma vnejsi prumer 255mm a XR 240mm.. zmensit prumer stavajiciho kotouce nejak smysluplne nejde, tak jsem si nechal vyrobit kotouce na zakazku.. S tim byl pak taky problem.. a sice vychytat presne pozici kola uprostred vidlic s ohledem na umisteni trmenu, furt kotouc nekde drhnul a stalo to fakt hodne nervu, pilovani, frezovani, rovnani a nevim ceho jeste nez si to sedlo tak jak melo...
No a kdyz uz jsem se do toho tak oprel tak jsem jeste hodil vidle na repasi, nechal tam dat 25mm podlozky pod pruziny a hustci (7,5w) olej.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jarolim (133) napsal 05.11.2015 v 07:05

Dobře


Nejnovější záznamy v deníku
  • Keihin FCR 41-MX

    Dalsi vec co vzala za svy je karburator. Ta puvodni podtlakova mrcha reaguje pomalu, tak jsem tam nacpal KEIHINA ze suzuki RMZ 450 s akceleracni pumpou. Do priruby k valci pasuje presne, k airboxu bylo potreba sehnat had

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.11.2015
    Uskutečněno: 05.11.2015
    Tachometr: 73482km
    Komentářů: 1x
  • plasty ..

    S puvodnim oplastovanim motorky jsem nebyl spokojenej. Zejmena bocni plasty tomu po montazi jednoho vyfuku moc neslusely, ty jsem vzal z hondy CRF 450, udelal na ne novy uchyty a pomerne snadno je napasoval. K nim jsem s

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.11.2015
    Uskutečněno: 05.11.2015
    Tachometr: 73482km
    Komentářů: 1x
  • Vymena centralu

    Dalsi vec co logicky navazovala po vymene prednich vidlic byla montaz delsiho centralu. Bylo potreba nejak dorovnat ten nakoplej, o 8cm delsi predek. Volba padla na tlumic z Hondy XL600R, kterej je asi o 2cm delsi nez

    Typ: Údržba
    Vloženo: 05.11.2015
    Uskutečněno: 04.11.2015
    Tachometr: 73482km


TOPlist