Kawasaki se model 2013 povedl. Jizdni vlastnosti, vykon, vzhled, vše super.
Motorka koupena od Motoshop Hodonin - Super, už druha motorka
První dojmy - Prvni dojmy sice nebyly nějak super, delši dobu jsem se snažil nastavit podvozek, daval ruzne tlaky do předni vzduchove vidlice, ale nějak to pořad nebylo ono, ani zadek nebyl podle mych představ. Každy trenink jsem to ladil, až se to podařilo celkem slušně nastavit a teď si už nemužu na tlumiče stěžovat. Teda až na vydrž přednich tlumiču, po každe jizdě musim kontrolovat tlak...
Motorku bych doporučil pro - Moto je vhodne pro jezdce, kteři se spokoji jen s tim nejlepšim.
Doplňky na motorce - Laděny vyfuk R.P., řiditka Renthal Twinvall, širši stupačky.
Recenze
Rozhodoval jsem se mezi Kawasaki KX-F 450 r. 2013 a KTM SX-F 350 r. 2012. Byl jsem rozhodnuty pro KTM, ale bohužel se prodala... Pořidil jsem si tedy Kawu, hned jsem si dokoupil nějake dily, jako nove řiditka, gripy, chraniče rukou a ještě nějake drobnosti. Hned prvni trenink mi bylo jasne, že je to zcela jina motorka, než moje byvala Kawasaki KX-F 450 r. 2010. Uplně jiny posaz, lepši ovladani v zatačkach, předni brzda, ktera konečně v serii normalně brzdi, větši vykon ve vyššich otačkach, ale od spodnich otaček byla linějši. Menši vykon v nizkych otačkach mi začal vadit, tak jsem se začal divat po laděnem vyfuku a podařilo se mi sehnat starši vyfuk značky R.P. Po namontovani jsem ještě zkoušel tři mapy, ktera z nich bude k vyfuku sedět nelepe, zvitězila bila mapa. Motorka s vyfukem teď jede uplně jinak, opravdu dost velky rozdil ve vykonu. Pozastavil bych se u přednich tlumiču... Po prvnich třech mth mi začal tect olej a unikat vzduch, bohužel to pokračovalo dal a ja už nevěděl, co s tim dělat. Prvně jsem zkoušel menši tlak, potom pořadně očistit gufera a kluzaky, nakonec jsem koupil neopreny a na každou vidlici jsem dal asi cca 15 centimetrovy kousek, aby to jen chranilo gufera a čistilo kluzaky. Od te doby velke zlepšeni, tlak sice občas malinko klesne, ale většinou se drži na stejne hodnotě, někdy dokonce přibyva. Je celkem otravne po každe jizdě kontrolovat tlak vzduchu, ale už jsem si na to zvykl. Funkčnost tlumiču je super, na to si nemužu stěžovat. Kawa nabizi široke spektrum nastaveni, co se tyče tlumiču, řiditek a stupaček.
A ještě bych podotkl detail, že vidle jsem si musel otočit dirou na ventilek k sobě, ať se to da dofoukavat
Teď mam najete 17 mth a už se to konečně zlepšilo, už to neni jak na počatku s tim ubytkem tlaku. Mam tu origo redukci na dofoukani, musel jsem mit řiditka v prvnich dirach a bliž k sobě, ale to mi vubec nevyhovovalo, sedělo mi, když to bylo ve druhych dirach (dal od jezdce), jenže tehdy jsem to nemohl dofouknout. Vyřešil jsem to tak, že to mam v těch druhych dirach a držak řiditek otočeny tak, ať je to co nejdal od jezdce, redukci na dofoukavani jsem musel nahoře trochu obrousit a tak sama i nahubek od pumpičky, jinak bych to tam bohužel nedal a sundavat ty řiditka pořad je blbost. Mam navic hrube řiditka 28,6 mm
Mně naštěstí vidle zatim držej (8 MTH)... Máš nějakou redukci na dofukování? Když posunu řidítka do polohy více vpřed tak se tam s origo nedostanu a sundavat řidítka pokaždé když to chci zkontrolovat?