Jednoduché, lehké, odolné endurko.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Chvilku jsme se spolu ze začátku prali (motorka vyhrávala), ale brzy se to podalo a teď už jsme kámoši :D
Motorku bych doporučil pro - Motorka je ideál pro někoho kdo se chce sem tam proletět v terénu, přijít na jiný myšlenky, prostě se vyřádit a zároveň do toho nechce nebo nemůže sypat velký částky za údržbu.
Doplňky na motorce - Hliníkový kryt motoru, široké stupačky, zvýšená řidítka, vytahovací popruhy vepředu i vzadu, zadní blatník Polisport, přední z CRF, páčka spojky kombinovaná s páčkou dekompresoru (také CRF), KN filtr, bastry s hlinikovou vyztuhou, maska Acerbis.
Recenze
Nejenom že jsem utekl od silných silničních strojů k slabším a univerzálnějším (XT660X), ale dokonce mě to postupně táhlo úplně mimo cesty. Když jsem se zorientoval v nabídce, tak mě zůstali 2 favorité. XR400 a DRZ400E. DeeRek je ale strašně málo a když jsou, tak buď olítaný za strašný prachy nebo vyjímečně i hezká, ale za ještě ukrutnější peníze. Volba tedy padla na XR400 a volby určitě nelituju.
Na startování si člověk musí samozřejmě zvyknout a najít si na to určitý grif, ale pak není nakopávání problém. Motor je neskutečný traktor. Již z minimálních otáček, kdy se sotva převaluje, má parádní zátah. Na motorce nejsou žádné zbytečnosti, takže neni ani moc co ničit při pádech :) ...XR-ko jsem vážil s plnou nádrží a překvapila mě poměrně nízká váha 126,5kg.
Po odježděné sezoně mě motorka stále výkonem bohatě dostačuje a nemám zatím potřebu ani koukat po jiné :)
Moc mě akorát nevyhovuje přední brzda. Příjde mě při ostrém brždění špatně čitelná. V nejbližší době tedy motorku čeká instalace pancéřované hadice.
2013 - přední brzdová hadice vyměněna za pancéřovanou. Rozdíl obrovský. Brzda se dá citlivě dávkovat 2-ma prsty i ve velmi prudkých sjezdech. Doporučuji!!!
Krasna shanim kdyby si chtel prodat napis