renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XR 400 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hrabě-X
Vloženo 12.5.2020
Aktualizováno 2.7.2021
Zobrazeno 2 104x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Snaha uspokojit touhy po jednoduchém stroji na občasné svezení se mimo asfalt.

Více fotografii

Motorka koupena od Dovoz z Rakous.

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Po více než 100tis km na BMW R1100GS jsem si připadal jak na horském kole s motorem. Tohle snad vyjede i po zdi! Otevřelo mi to další dimenze motoježdění po loukách a polních cestách po Vysočině. Courám se spíš výletním tempem a na stará kolena se učím občas motorku odlepit od země. Na silnici bych na tom brzy usnul, fakt je to na můj vkus ukrutně pomalé, ale mimo asfalt mě vskutku baví. :-D

Recenze

Po dlouhých úvahách zda se vysypat do Nortona P11 a nabourat rodinný rozpočet zvítězil rozum a nadělil jsem si na vyzkoušení XR 400R. Žádná spínačka, žádná baterka, geniálně jednoduchá a funkční konstrukce. Nízká váha i povinné ručení.

Původní majitel v Alpách ji udržoval takřka v originálním stavu a měl jí místo skůtra na ježdění po šotolinách. Do motoru nikdy nikdo nelezl, je čistý, těsný, víka bez škrábanců, origo řídítka, blinkry atd...

Malé úpravy:
Otevřeno z 18kW kamsi nahoru, nedokážu posoudit, (20let jsem tak malou motorku nevlastnil a moje dvouválce měli vždy větší píst jak tenhle jeden.)
Karbec TM36 od Mikuni, homologovaný výfuk LeoVince X3 (super sound!), robustní plech pod motorem od CRD.
Jako bonus jsem nafasoval původní výfuk, origo zřejmě nikdy nejetý karbec, původní trubky pod motor, nové origo polepy, náhradní páčky, novou origo nádrž, kterou tam chtěl dát namísto staré vyšisované, ale už to nestihl. Takže bych byl schopný za hodinu poskládal na oko novou motorku. Proč to ale dělat, co když mi to někde upadne?

1.Proč jste si vybral tento stroj?
- Jednoduchost, nízké náklady, základní servis a seřízení zvládnu doma. Když to na delší dobu odstavím, nemusím se o nic starat.

2.Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti?
- viz text výše. Zatím si zvykám, motokrosové ambice nemám, na to jsem už starej. Poruchy se mi snad vyhnou. Poznávám místa na Vysočině, kam nedohlédnu ze silnice.

3.Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne? Terén, silnice, město...
- Mám to jako přibližovadlo na rádius ca 50km od základny. Pneu Bridgestone TW302 drží parádnicky i na silnici, ale nejlépe se cítí na loukách a polních cestách. Asfaltu se snažím vyhýbat a hledám stezky přírodou.

4. Dá se s moto i dobře cestovat?
- Cestovat se dá asi na všem. Já používám BMW R1100GS.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hofi01
hofi01 napsal 16.05.20 v 10:12 10b.

Čau, mám to podobně, po 10 letech ježdění na velkých cendurech (momentálně 1200 GSA) jsem pořídil Betu 430 RR na blbnutí.. je to neskutečná sranda

pavelgsxrv
pavelgsxrv napsal 15.05.20 v 05:51 9b.

Zdarec Hrabě to si s XR špatnou volbu neudělal . Já sledoval už tvoji besedu před koupí na bmwgs . To já mám na lesní ježdění 300 2T GG i když na něj není čas . Jinak po deseti letech na GS jsem nakonec GS vyměnil za 990 adveture a je to na off o dimenzi jinde než ten hroch od BMW . Tak ať Ti XR slouží a dělá jen radost o tom ty mašiny jsou .

Více komentářů



TOPlist