Jízda na tom je jako lízat chlupatou kun.du - je to takový vopravdový Takhle tořekl můj kámoš po prvním svezení a musím mu dát za pravdu.
První dojmy - Jéé, ono to nejede, ale ovládá se to jak kolo :-)
Recenze
Po několika motorkách různých kategorií a kubatur jsem jako spousta dalších propadl kouzlu kultu cafe racer a rozhodl jsem se, že prostě něco takovýho taky musím zkusit. Od začátku byla představa základních rysů celkem jasná (drátěná kola, kickstart, lehký malý dvouvál) a jakmile jsem v inzerci uviděl "Suzi", okamžitě jsem všeho zanechal a jel jsem vyjádřit svůj nejúpřímnější ... - zájem Cesta po D1 z Brna do Práglu byla sice výživná, ale k mému překvapení se nic neuklepalo (kromě jedné mojí plomby) a motorka dojela kompletní. Vzhledem k tomu, že byl začátek sezony (2012) a já po svých prodejních orgiích neměl v garáži nic jinýho, chvliku jsem pojezdil tak jak byla. Nicméně se projevila opět moje úchylka, že nemůžu jezdit na motorce tak, jak ji pořídím a tak jsem ji rozhodil do krabic. Bohužel se nám najednou z ničeho nic narodilo děťátko, přišlo stěhování a sezona utekla jak voda a já měl pořád GéeSo v krabicích... Hecnul jsem se tedy přes zimu a během rauchenpaus mezi zařizováním baráku, výměnou plen a dalších radůstek jsem se do ní pustil. Mezitím se z kultu Cafe-Racer stala tak trochu masovka (už jen čekám, kdy na trh přijdou caferacery od YUKI a YAMASAKI) a tak jsem se rozhodl, že to zkusím trochu pojmout po svém a motorce udělat anti facelift a sebrat jí vše zbytečné, co není třeba pro běžnou jízdu. Něco šlo dolů šroubovákem nebo klíčema, něco flexou, ale nakonec zůstal holý stroj bez tachometru (v obci jedu tak akorát, jinde o trochu víc), startéru (jako každá správná slečna chytá na první šlápnutí), blinkrů (našim otcům a dědům ty ploutve taky neupadly) a spousty dalších drobností. Samozřejmostí bylo uvedení do TOP technického stavu počínaje kontrolou a přetěsněním motoru, výměnou všeho spotřebního vč. gum (mimochodem Heidenau po zahřátí krásně lepí), brzd vč. pancéřových hadic a pumpy, řetězovky atd...
Co k jízdě? Na kvalitní silnici je to čistá radost - takhle nějak se museli cítit jezdci závoďáků, dokud ještě neměli vymoženosti jako vstřikování, ABS, 150PS, 200 kilový motorky atd... Motorka se vodí jak kolo, cítíte každou nerovnost a ke zvýšenýmu tepu nepotřebujete lítat 200... Jakmile přijde horší cesta, všechno poznáte v prodloužených zádech a i to k tomu prostě patří.
Miluju prostě, když přijdu k motorce s hlavou plnou "civilizačních" sra...k, našlápnu a v tu chvíli jsem na světě jen já, "Suzi" a klikatá silnice. Je úplně jedno, jestli vyjedete na 30km nebo na 200km, vždycky se zpátky vrátí nový člověk
páradní kousek
Tak pěkně jsi to o své"bábě" napsal,Majku1, že je až škoda, že by Tě náš klub mohl odměnit jedině účastí na našem výročním srazu a lituju, že jsi propásl
naše loňské 30.výročí, spojené s t.zv. Kamennou svatbou (65 let!) našeho
Senior-člena( 14.9.2014 devadesátiletého) .
Tady bude poprvé náš letošní výroční sraz :
http://www.restaurantrumburak.cz/
Předtím : 1984 - Založení v Pacově při 80.výročí FIM + v Ostrovačicích u Brna
Hotel u Nedbálků, 1986 + 87 opět Ostrovačice, 1988 Bojkovický zámek Nový Světlov,
1989 - 2006 Chudčice u Brna enzion Pod horkou, 2007 Vernířovice v Jeseníkách
hotel ReoNeo, 2008 Chudčice, 2009 - 2012 Vernířovice v Jeseníkách a
2013+2014 Zbýšov u Brna CW Saloon .
Více třeba na : www.walk77.com / www.suzukiownersclub.cz
Moc krásně jsi to napsal!! Géeso byla moje první dospělá motorka a s láskou na ní vzpomínám a už jenom čekám až se někde objeví a kupuju
Pěkná práca 10b
krása