Pohodlná, všestranná motorka s nezničitelným čtyřválcovým motorem do V...
První dojmy - Tohle byla moje první velká cestovní motorka, koupil jsem ji lehce padlou na pravou stranu v malé rychlosti, svařily se plasty, udělal se lak a hurá na cesty :) Motor mě uchvátil od samého začátku - zátah v jakémkoliv rozsahu otáček, trochu jen škoda toho měkce naladěného podvozku...
Motorku bych doporučil pro - Motorka pro člověka, který hledá stroj "all in one" neboli vše v jednom. Je vhodná jak na každodenní ježdění, tak na dlouhé cesty ale i na technické úseky plné zatáček, kde se cítí až překvapivě dobře. Pokud bude mít začátečník v hlavě pořádek, uplně super motorka i pro něj...
Doplňky na motorce - Laděný výfuk Vance and Hines - nádherný hluboký nepopsatelný zvuk...
Recenze
tuto Hondici jsem objevil v Kralupech nad Vltavou, byla lahce padlá na pravou stranu, tak jsem ji dovezl, dal dokupy a poté už mi jenom dělala radost :)
Hlavní předností tohoto motocyklu dnes již legendární řady VFR je čtyřválcový motor do V s 16 ventilovou technikou a rozvody pomocí ozubených kol - tudíž naprosto bezúdržbovým řešením. Tato Honda VFR 800 byla prvním modelem, kde došlo k nahrazení karburátorů vstřikováním. Měl jsem ji 3 sezony a musím zaklepat, že mě kromě jednoho shořeného regulátoru napětí nepotkala žádná porucha. Moto i po celozimní odstávce chytlo na první cvrnknutí startérem. Takže co se týče spolehlivosti, vynikající stroj s minimální údržbou.
Jízda je velmi příjemná, pohodlné sedlo, spíše pohodlně naladěný podvozek s klasickou přední vidlicí, vspřímenější posez bez zatěžování rukou, to jsou hlavní devizy tohoto motocyklu a předurčují jej ke zdolávání velkých porcí kilometrů.
Od začátku se mi líbil design motorky, masivní, velká motorka s letmo uloženým pěkně provedeným zadním kolem (i když třeba RC 30 mělo hezčí :).
Jak jsem se zmiňoval výše, motor je asi to nejlepší z celé motorky, je to taková kombinace vlastností "véčkového" dvouválce a řadového "čtyřválce", přičemž z obou si bere je ty nejlepší vlastnosti. Jde za plynem krásně od spodu a táhne bez jakékoliv prodlevy či "díry" ve výkonu až do omezovače někde kolem 12 tisíc otáček.
Podvozek by si zasloužil určitě USD vidlici, ale nemohu říct, že by mi v nějaké situaci nestačilo tovární nastavení s klasickou vidlicí. Spotřebu jsem měl od 5 litrů při klidné jízdě po nějakých 10 litrů na sto kilometrů při jízdě do omezovače v Buchlovských horách :)
Na tuto motorku nikdy nezapomenu...
jo
,,Dóbra motorka - silný motor " Peter Véferovič 10 bodů
Dobře jsi to napsal