renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Daelim VL 125 Daystar (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kafi
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 20.2.2015
Zobrazeno 5 726x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Tak tuhle mašinku jsem si koupil jako záložní stroj ke svojí Nastěnce. Fakt je ten, že jsem už předtím měl jednoho choppera od Daelima, takže jsem šel na jistotu po spolehlivé mašině. Svůj účel plní skvěle :)

Více fotografii

První dojmy - Splnila mé očekávání. Relativně pohodlná, na 125ccm silná, spotřeba vyšší než předchozí o pár desetin litru, maximálka nižší, ale klidná jízda jí krásně sedí. Vzhled taky super, ovladatelnost dobrá. Jsem úplně spokojený a jezdím na ní rád. Na poježdění po okolí dostačující. I dovolenou zvládlá, takže nemám žádné výtky.

Recenze

Když jsem si koupil svojí Nastěnku, tak jsem záhy prodal svého prvního žlutého choppera. Po pár měsících mi v garáži chyběla třetí motorka. Jelikož jsem byl spokojený z předchozím chopperem, řekl jsem si, že si nějakého koupím znovu. Daelim není v našich končinách moc známa značka, ale už jsem s ní měl zkušenosti, takže jsem si koupil opět choppera značky Daelim.
Od začátku mi nefunguje tachometr, ale dal jsem digi tacho a je klid. Mám tam denní vzdálenost, celkovou, dobu jízdy, maximální i průměrnou rychlost, takže super. Co se maximálky týče tak jsem z toho v jednom v sedě dostal 101,6kmh. Na 125ccm choppera dostačující. Cestovní rychlost je 80kmh v jednom i ve dvou. Kopce jsou horší, tam to ve dvou klesá k 60-70kmh, ale co se dá dělat. Pohodlí je super, spotřeba 3,5-4l, ale kdybych měl lehčí ruku tak by to asi šlo i níže. Spolehlivost dobrá. Tuhle mašinu bych doporučil každému začátečníkovi, který vyznává tento styl :).
Když jsem poprvé sedl za řidítka tohoto stroje, byl jsem mile překvapen. Vše bylo tam kde má být, přehledné, stručné a funkční budíky a ani palivoměr zde nechybí - paráda. Zmáčknu spojku, stisknu startér a ze dvou koncovek se line docela zajímavý zvuk. Zařadím jedničku, pomalu pouštím spojku a nestačím se divit. Již jsem měl jednoho choppera stejné značky, stejného obsahu, jen jiný model, ale tenhle má překvapivě větší sílu od spodu. Super. Přidávám plyn a kličkuji Prahou k domovu. Ačkoliv se mašina tváří robustně, tak jde příjemně naklápět a kličkování mezi auty v Praze se stává spíše zábavou než nepříjemnou chvílí. Na Strakonické řadím pětku a zkouším co se z tohodle prcka nechá vymáčknout. Osmdesátka tam je hned a motor si tak hezky pozpěvuje, ale já si nedám říct a chytnu ho trošku pod krkem. Pravda, do devadesátky to šlo a pak už je to trošku boj. Devadesát pět, sto, lehký pritvítr a zase to padá k devadesátce. Co čekat, je to spíše mašina do pohody a ne na závodění. Devadesát je tam vždycky a to stačí. Sjíždím ze Strakonické a v krásné táhlé zatáčce do mírného kopce se zapomenu a tak škrtám pravou plotnou o zem. Milé překvapení, ta mašina do zatáček padá sama. Kolikrát se mi už stalo, že jsem si brousil plotny a je jedno zda jedu sám nebo vezu baťůžek. Motor se nechá krásně točit až do svého maxima, ale je to docela zbytečné.
Jízda ve dvou není problém, ale už je více poznat malý obsah tohoto stroje. Na rovinkách se to ještě nechá - 80kmh si udržíte, ale jakmile příjde větší kopec, počítejte s rozcvičkou ve formě řazení. Zkusil jsem si i malou dvolenou ve dvou. Na motorce mám brašny a tak se sbalit nechá i se stanem, spacáky, jídlem, oblečením a kempingovým vybavením v podobě ešusu, malé PB bomby a nádobí. Stroj to uveze a stále si držíte svých 80kmh. Tady bych dal velké plus. Další plus je i v ovladatelnosti stroje za této situace a spotřeba kolem 4l.
Brzdy nejsou žádná děla, ale účel plní na jedničku. Přední kotouč vpředu motorku zastaví a zadní bubnová je spíš jen taková pojistka. Krizovku jsem zatim nezažil, takže nevím jak rychle to zastaví ten ,,kolos" ale na běžné brždění to stačí.
Nádrž mi při spotřebě 3,5-4,2l vystačí na zhruba 350-370km, takže delší cesty nejsou problém jak pro vaše pozadí, baťůžek tak i nádrž.
Suma sumárum, pokud chce někdo mašinu, která vypadá k světu, stačí mu rychlsot kolem 80kmh, spotřeba 3,5-4,2l na 100km, nemá potřebu si honit ego tím způsobem, že s bude nahánět s autama nebo jinejma frajírkama na mašinách, tak mu tahle mašina přinese spousta radosti za minimální peníze. Já jsem s ní spokojený. Je to moje třetí 125ccm. K týhle mašině mám ještě Jawu 350/634. Srovnávat se to nedá, každá má svoje + a -, ale střídám je rád. Na svojí Meggie (jak se tahle krasavice jmenuje) jezdím rád, je na ní spoleh, je pohodlná, spolehlivá a mě se líbí. Pravda, kdybych mohl vrátit čas a nechat si Daelim VT 125 místo tohoto VL 125 tak to udělám, ale stěžovat si taky nemůžu, ba naopak:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kameničák
Kameničák napsal 01.04.15 v 16:49 10b.

sklepkous
sklepkous napsal 13.03.13 v 22:28 8b.

na to ze 125ccm tak vypada dospele...krasula...jen at jezdi

Vycho
Vycho napsal 13.03.13 v 15:18 10b.

Krasavica

deadchopper
deadchopper napsal 12.03.13 v 18:12 10b.

Super stroj

žižala.
žižala. napsal 12.03.13 v 15:30 10b.

Pěkný čopřík 10b.

Více komentářů



TOPlist