renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLV 1000 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vozembouch
Vloženo 6.3.2013
Aktualizováno 14.12.2013
Zobrazeno 5 379x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Perfektní stroj na naše podělaný silnice, pohodlný, alsfalt i drny trhající mastodont!

Motorka koupena od FIRMA:Petr Goj - Moto-technika (Olomouc) - vlastní obchod: www.mototech.cz - Mám s ním výborné zkušenosti.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS Adventure: Nakonec jsem od BMW upustil, protože se mi nechtělo utopit do motorky příliš moc peněz a asi by mě chyběl výkon, mimo to přišla výhodnější nabídka s KLV :)

První dojmy - Po skoro sedmi letech se ZZR 600 je tohle pro mě uplně jiný stroj. Chtěl jsem něco velkého a pohodlného na dlouhé cesty ve dvou lidech, něco s čím projedu i šotolinu. V-Strom se mi líbil už od střední a barevná kombinace oranžové a černé se Kawasaki opravdu povedla. První jízdy probíhali se vším respektem a maximální opatrností, měl jsem pocit, že se znovu učím jezdit. Po prvních cca 300km už si s ní začínám trochu rozumět, ale bude to chtít ještě spoustu času. Měl jsem strach z toho, že si na to nezvyknu, že mě bude srát ten vysoký plexi štít který mám před hlavou, vadit mi ve výhledu, ale kompenzuje to pohodlí, že na mě nefouká a navíc člověk sedí tak hezky "pantátovsky" kdy stačí jen otočit hlavou na stranu a užít si ten parádní výhled. Je to výhoda sedět vysoko, najednou člověk zjistí, že vidí i přez střechy aut (měřím 181 cm).

Motorku bych doporučil pro - Pro každého kdo od motorky očekává pohodlné cestování, všestranost a nejezdí přiliš do města.

Doplňky na motorce - Původní majitel měl motorku 2006 - 2012 a vzdávám mu hold, dobře se o ni staral a vylepšil ji o: Powercommander, KN filtr, lepší (vypouklá) zrcátka, větší rozetu, kalibrátor tachometru, ukazatel zařazené rychlosti, defektor štítu, širší řidítka s hrazdou a jsou odstraněny sekundární klapky. Motorka je dobře vyladěná, důsledkem těchto uprav byly eliminovány typicke nežádoucí vlastnosti motru litrového stroma. Motor už není tak hrubý a neurvalý, větší rozeta odstranila ty "přískoky" při rozjíždění a zlepšil se průběh výkonu v lehčím terénu.

Já motorku následně doplňil o zubaté enduro stupačky, duralový kryt pod motorem, mřížku předního světla, zvýšení světlé výšky o 1,5cm, kryty rukou Touratech, vyhřívané rukojetě oxford Adventure premium a alarm s pagerem pro ty, kterým se líbí, ale platit se jim nechce.

Recenze

Zhlídnul jsem se v cestování na dlouhé trasy s batůžkem a po návratu z výletu do Albánie na ZZR, jsem se rozhodl nadcházející rok obměnit stroj.

Nebyl jsem si jistý co pořídit, věděl jsem že to musí být cenduro, ale hlavně jsem nechtěl jít s výkonem dolů. Nejsem žádný střelec, ale rád se občas svezu rychle tam, kde to znám. Ten pocit když motorka rychle akceleruje vpřed nic nenahradí. KLV má papírově 72kw což je to stejné číslo jako ZZR, předpokládal jsem tedy, že to pojede minimálně stejně tak dobře, né-li líp :)
Motorka předčila moje očekávání, motor ve středních otáčkách táhne jako lokomotiva! O proti ZZR - tam kde jsem musel dřív otáčet plyn nadoraz, ted stačí jen lehce vzít za plyn. Je jedno kolik je tam otáček, co je tam za kvalt, nebo jak moc je motorka naložená, prostě jakmile se otočí plynem, tak se točí kolo.

Zkušenosti s KLV 1000:

Než jsem motorku koupil, hodně jsem váhal a četl jsem nejrůznější recenze, hlavně tady na motorkářích.cz - tím chci řici tobě čtenáři, kdo čteš tento text a váháš nad novým strojem - neváhej a jdi do V-Strom 1000 nebo KLV 1000 :) motorka je to dobrá, neprohloupíš :)

Motorku jsem pořídil v únoru 2013 a do konce roku jsem najel asi 7 tis. km. Ve dvou lidech jsem s ni projel maďarsko, rumunsko, srbsko, BiH a chorvatsko. Všude silnice, jen v Rumunsku asi 80km terénu. V žádné situaci, která po cestě nastala, jsem nelitoval.
Co se týče závad, potkala nás jen jedna jediná... v Chorvatsku se kouslo palivové čerpadlo. Museli jsme jej vytáhnout z nádrže, rozdělat a ručně protočit vrtulku. Pak to zase šlapalo, motor sice cukal protože čerpadlo už pak davalo malý tlak, ale dojeli jsme až domů. Doma jsem pak čerpadlo vyměnil za nové z e-bay za 1800kč.
Přesnou spotřebu zatím změřenou nemám, odhaduji mezi 6 a 6,5l.

Motorka ma nyní najeto 50.000km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Raisto01
Raisto01 napsal 07.05.14 v 08:02

v oranžových kava barvách parádní

Koumes
Koumes napsal 30.03.14 v 14:55 9b.

Pěkně popsané. Měl jsem podobné pocity při výběru a stejný výsledek.
Ať slouží

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 12.01.14 v 13:04

joo dobrá!! chci to!!
vyměnim za bmw

Grenz
Grenz napsal 15.12.13 v 22:30 10b.

.Super stroj. Taky mi ji nabízel ale nebyly peníze v té době.

Petr_TA
Petr_TA napsal 14.12.13 v 20:53 10b.

Velká gratulace
Moooc pěknej kousek
Taky jsem ho měl v merku ale dopadlo to jinak ...
10b

Více komentářů



TOPlist