renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki KLV 1000 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kubanem
Vloženo 6.9.2015
Aktualizováno 3.9.2016
Zobrazeno 3 722x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velké cestovní enduro od Kawasaki, spíš na silnici, než do terénu, kam jsem chtěl původně utéct s KTM...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1200 GS Adventure: Přišla mi subjektivně dost těžká, i když není o mnoho těžší, než KTM, nebo kawasaki
KTM LC8 950 Adventure: Nedostatkové zboží, jedna mi utekla před nosem a na žádnou další ve slušném stavu jsem nenarazil

První dojmy - Měl jsem trochu strach z výšky a hmotnosti, ale byl jsem hodně příjemně překvapen... Motor má trochu hrubší charakter, ale jelikož jsem přestoupil z jednoválu, nemám s tím problém... Oproti čtyřválcům je to ale traktor... Motorka mi padla do ruky vcelku rychle, jakmile se jede, je obratná a krásně čitelná... K ovládání asi není co dodat, žádné zaludnosti jsem neshledal... Manipulace na místě taky v klidu, teda pokud člověk neváží 60 kg...

Motorku bych doporučil pro - Každému, kdo chce velkou motorku na cestování a nebojí se hmotnosti a výšky sedla...

Doplňky na motorce - - touring plexi GIVI
- pancéřové hadice
- přídavná světla na padací rám
- centrální stojan
- led blinkry
- zvýšení řidítek SW motech
- řidítka KTM
- držák GPS Marselus + pouzdro SW motech
- plotna SW motch
- rozšíření bočního stojanu Marselus
- zásuvka 12V














































Recenze

Vybíral jsem ze dvou motorek - BMW 1200 GS Adventure a KTM 950 Adventure... BMW jsem zavrhl kvůli hmotnosti a taky vyšším pořizovacím nákladům, ale hlavně jsem chtě zkusit víc terén a na to byla KTM ideál. Na začátku sezóny 2015 jsem našel krásnou, zachovalou KTM v černé barvě, s majitelem jsem se dohodl, že pro ni o víkendu sjedu dodávkou, ale bohužel ji do té doby prodal jinému zájemci... Dalších 6 měsíců jsem koukal po inzerátech, ale nic moc mě nezaujalo a už jsem se smiřoval s tím, že tuhle sezónu se nesvezu...
Pak jsem úplnou náhodou narazil u jednoho prodejce na Kawasaki KLV 1000. Přiznám se, že do té doby jsem o té motorce vůbec nevěděl, ale nějak mě zaujala na první pohled... V oranžové vypadá fakt krásně a trochu jiné plasty (což je to jediné, co jí odlišuje od velkého V-Stroma) z ní prostě dělají hezčí motorku, než je Suzuki V-Strom 1000, který se mi až tak moc nelíbí...
Takže do terénu to nebude, nicméně sem zvědavej, jak se na ní bude jezdit hlavně na delší trasy ve dvou...

16. 9. 2015 Konečně na značkách, krátkej vejlet ve dvou, jede to hezky... Dal jsem nový svíčky a motor šlape o něco líp, s jemným zápěstím se dá od 2000, od 3000 už se za to dá tahat. Ještě bude chtít asi trochu poladit brzdy, levej přední kotouč se trochu zahřejvá... Co se týče dojmů spolujezdce, tak prý spokojenost, sedlo pohodlný, nohy taky v pohodě... Uvidíme po delším výletu...
Jediný na co si pořád nemůžu zvyknout, že na tom vůbec nefouká... Když jsem vezl neplánovaně motorku po vlastní ose z Chrudimi asi 25 km dom, jel jsem jen v tričku a oproti nahatý motorce je to prostě rozdíl jako prase... Přestal jsem úplně zavírat hledí u helmy, do nejakejch 160 km/h to není vůbec potřeba, touring plexy dělá opravdu divy... Hodně se mi líbí dlouhá 6, kterou indikuje O/D na displayi, takže to člověku trochu usnadňuje orientaci (byl jsem zvyklej na pětikvalt). Podvozek mi přijde taky celkem dobrý, přitvrdil jsem vidlici a zadek mám taky na tvrdo a spokojenost... Není to podvozek KTM, ale zásadní výhrady nemám, na cestování i po rozbitějších silnicích úplně v pohodě... Šotoliny jsem zatím zkoušel jen trochu, asi to půjde, ale ta motorka tam prostě nepatří...

6. 10. 2015 Najeto celkem asi 1500 km, převážně ve dvou... S motorkou jsem čím dál spokojenější a vlastně ani nevím proč, prostě mi sedí... Pohodlí naprosto skvělý, jediná chyba, na ktreou jsem zatím narazil je, že palivoměr si krapet vymejšlí, nebo prostě blbě ukazuje... Spotřebu odhaduju něco kolem 6 litrů

2. 9. 2016 Tak jelikož je tomu rok, co jsem pořídil KLV, udělám zase malou aktualizaci. Přes zimu proběhlo pár úprav, fialová řidítka s hrazdičkou po předchozím majiteli jsem zahodil do kopřiv a jelikož se mi nějak zalíbilo ježdění ve stupačkách, namontoval jsem zvýšení řidítek od SW Motech + řídítka KTM = nyní pro mne ideální jezdecká pozice. Zvýšení řidítek je nastavitelné, takže je možné upravit prakticky pro kohokoliv k jeho spokojenosti. Další úpravou byl držák GPS od Marseluse, trochu jsem laboroval, zda půjde uchytit na šrouby plexy, protože Marselus to má vymyšlené malinko jinak, ale nakonec to všechno sedlo i bez úprav přesně, jak jsem chtěl. Jako GPS používám telefon, protože s ním mám pozitivní zkušenost z témř každodenního užití v autě, tak proč by to nemohlo fungovat na moto... Telefon dávám do pouzdra SW Motech, které je vodotěsné a telefon v něm jde i v rámci možností dobře ovládat. S nejvyšším jasem displeje bez problémů čitelný i za jasného slunce. K GPS je logicky potřeba 12V zásuvka, takže stačilo pořídit připravený kit s kabeláží a pojistkou a samozřejmě provrtat plast na palubce.
Z dalších věcí přibyl centrální stojan, což je na cestovní motorce podle mne nepostradatelná věc. Mazání řetězu a čištění je pak hračka, v případě defektu i případná demnotáž zadního kola a konec konců na zimní stání je to taky fajn. Na bočák pak už jen rozšiřovací placka proti boření do hlíny, za mě taky poměrně užitečná věc.
Poslední věcí je plotna od SW Motech, trochu jsem řešil, jak velkou a nakonec jsem vzal největší vzhledem k tomu, že na ní stejně vozím "loďák". V plánu byly ještě boční kufry a držák, ale vzhledem k tomu, že na žádnou dalekou cetu se zatím bohužel nenašel čas, nechávám si to asi na další zimu. Pak ještě zvažuju alu kryt pod motor, tak k tomu se třeba v zimě taky dostanu.

No a jak se s ní jezdí po roce známosti? V podstatě jsem spokojenej. Mít to drátěný kola, delší zdvihy a vepředu USD vidlici, tak mám asi motorku na hodně dlouhou dobu. Ale zas kdo by pak kupoval ty nový KTM 1190 Adventure a BMW, že jo? S motorem taky spokojenost, hodně lidí nadává na ucukanost, ale pokud je dobře seřízený, tak šlape jak hodinky a mně ten hrubší chod vyhovuje. To, že motor některý chyby neodpouští, beru jako varování, že je lepší nelítat vysoko. Ve dvou jsem toho na ní už najezdil taky celkem dost, stačí vzadu přitvrdit podvozek a pohoda. Ono s podvozkem si jde v rámci možností poměrně vyhrát a i změna předpětí pružin na předku je docela znatelná.
Poruchovost zátím OK, takže nic. Spotřeba se stále motá okolo 6l, což je taky OK. Při klidný jizdě se dá 400 km na jednu nádrž udělat, ale chce to pevný nervy, protože palivoměr si nechává velkou rezervu.
Když to vezmu kolem a kolem, jsem rád, že jsem jí koupil místo KTM 950, na cestování po asfaltu všech kvalit je určitě pohodlnější a budíky nejsou jak ze sekačky. Do terénu to samozřejmě není, ale na druhou stranu všude, kam jsem s ní chtěl dojet mimo asfalt, jsem se bez problémů dostal. Tak uvidíme, jak to půjde dál...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
-HARYS-
-HARYS- napsal 16.09.15 v 21:52 10b.

Ideální koráb na naše cesty. Ať Ti to jezdí !

kubanem
kubanem napsal 10.09.15 v 14:42

Tak jasný že je, jen od Kawasaki se mi nějak líbí víc Každopádně dík za koment

istonbike
istonbike napsal 08.09.15 v 07:17 10b.

On to vlastně velký Strom je jenže z nápisem KAWASAKI Přijmi 10b s přáním super kilometrů v sedle a občas i stupačkách

Více komentářů



TOPlist