renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Piaggio X9 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Piwell
Vloženo 20.2.2013
Aktualizováno 8.6.2013
Zobrazeno 4 217x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Prodáno ... Spaghetti power II - X9 500i Evolution. Stříkačka 459 ccm, 39 koní, 43 Nm, ABS, posilovač brzd, alarm + odskok sedla na DO, pal. PC, FM rádio s bluetooth + interkom s ovládáním na řídítkách, dvě 12V zásuvky, nosič kufru.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - další, celkem už třetí motorka od nich

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki AN 400 Burgman: Na to, na co to chci je burgman už hrozná almara. Ale líbí se mi.
Yamaha Majesty 400: Moc jich není a přece jen tomu chybí ten italskej šmrnc.

První dojmy - Neni to parník jako Burgman a to se mi právě líbí - chtěl jsem něco většího než 125ccm, ale pořád skútra, ne jachtu. Tohle bylo na muj vkus akorát a strašně mě to oslovilo. V reálu to vypadá líp jak na fotkách.

Doplňky na motorce - kufr Kappa K35

Recenze

Chci to na ježdění do práce, což je 25 km jedna cesta. Na to 125ccm vespa, co jsem měl předtim, nebyla úplně ideální. Tohle snad bude. Moc na tom nefouká, lehkej deštík je v pohodě, dokonce ani montérky nenamočí
Nohy můžou být klasicky, nebo natažený - místa je celkem dost. Kupodivu ani ve 2°C v montérkách jsem nebyl zmrzlej. Pod sedlem je v "kufru" světlo a místo na dvě helmy. Vepředu má dvě odkládací přihrádky, spíš menší. Plexi se nechá přešroubováním nastavit do tří poloh, na foto je ta nejvyšší poloha, ale s pomocí imbusu, takže rozhodně ne za jízdy Jedna 12V zásuvka je origo a je pod přístrojovkou (pouze s klíčkem), druhá neorigo pod sedlem (natvrdo z baterky). Už jsem i přikoupil kufřík Kappa K35. Funkce palubáku, prům. rychlost, max. rychlost, teplota okolního vzduchu, hodiny, datum, stopky, dva tripmetry a samozřejmě celk. počet km.
Skútr má 14" kola, 120 vepředu, 150 vzadu, doufám, že to na český silnice bude aplikovatelný. Vespa s 10" nebyla úplně nejvhodnější. Posilovač brzd a ABS.
Motor je silnej celkem dost, maximálka je dle TP 158 km/h, v reálu jsem těch 160 km/h jel.

No, tak jsem zatim najel asi 600 km a dobrý. Maximálku jsem stihnul 159km/h podle PC, jen tak jako mimochodem. Brzdí to zajímavě. Protože je to model s ABS a posilovačem brzd tak má vepředu jen jeden kotouč. Pokud brzdím jen předkem, je to takový mdlý, dva kotouče by rozhodně byly lepší. Ale to bych neměl model s ABS. Pokud druhou páčkou tak brzdí zadek a je to o mnoho lepší (asi je to dáno konstrukcí - že to není motorka a nejvíc váhy skútru je prostě vzadu). V kombinaci obou brzd s tim posilovačem je to fakt dost zajímavý. Brzdí to jak nový auto, ne neuvěřitelný, ale rozhodně překvapující.

Spotřebu jsem zatim naměřil 4,5 l/100 km, ale to mu dávám setsakramentsky co proto - hodně často plnej plyn, cestovka kolem 140 ... uvidíme, až ho začnu používat k účelu, ke kterýmu jsem ho koupil ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Laminátor
Laminátor napsal 22.04.13 v 18:16 9b.

Dlouho jsem na něj koukal na stránkách Rv moto a rozmýšlel ze ho koupím.tak ať slouží. doraz na Skůtršňůru 14.6. na Džbán.

petr_guss
petr_guss napsal 21.02.13 v 06:59 10b.

pohodovka na ježdění do práce, vypadá opravdu dobře, určitě i tak bude fungovat - už aby bylo jaro...

Více komentářů



TOPlist