Dynamická, ovladatelná, spořivá.
První dojmy - Nízké těžiště, dlouho drží stopu i ve vysokých rychlostech, zátah už od nízkých otáček...nemá otáčkoměr a i když je obsah 500ccm, chybí mi startovací páka. Má pouze upravené sportovní sání, ale startovat při plném sytiči znamená silný zpětný tlak do sání.
Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný díky nízkému těžišti i sedlu pro "menší" motorkáře, díky snadné ovladatelnosti pro začínající řidiče a řidičky.
Doplňky na motorce - Rolka, sportovní sání
Recenze
Motorka má jedinou úpravu a tou je sportovní sání. Při obsahu 500 ccm to však zvýšilo dynamiku celého stroje, takže dokáže i ve dvou slušně zrychlit bez nutnosti podřazovat. Samozřejmě to platí maximálně do "pětky". Stroj má nízko těžiště a nízko položené sedlo. To pro měl byl jeden z hlavních důvodů koupě - nejsem zrovna vysoký a zkušenosti z minula mi ukázaly, že dosáhnout oběma nohama na zem je více než nutné. Nízké těžiště umožňuje i ve vyšších rychlostech tenhle chopper vést po zvolené stopě a to i přes její větší délku. Dokkonce i ve dvou se dá slušně "klopit", i když samozřejmě při nižší rychlosti, což je na chopper více než zajímavé.Stupňovité sedlo je řešeno tak, že spolujezdec nezvyšuje aerodynamický odpor a přitom má velmi slušný výhled vpřed. Řazení není nejpřesnější...především podřazování ze čtyřky na trojku. A dále pak řazení směrem "nahoru" od trojky a to v případě, že má motor vysoké otáčky...hlavně při předjíždění ve vysokých rychlostech. Převodovka není stavěná na "silniční" závodní řazení, v tomto případě je znát "pohodová" konstrukce převodovky pro chopper. Spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km a to i při mém svižnějším způsobu jízdy. Nádrž je bohužel jen na 13 litrů, takže dojezdy nejsou zrovna slavné. A to je při absenci ukazatale stavu paliva ošemetné. Ale síť čerpacích stanic je hustá a tak stačí jen vhodně zvolit trasu. Ovládací prvky jsou standardně rozmístěny a dostupné. Horší je to s čitelností kontrolek. Na slunci jsou neznatelné. A z přístrojů má motocykl pouze tachometr. Je to sice v duchu "klasiky" chopperů, ale otáčkoměr by se docela hodil. Co se týče prostředí, je jasné, že tenhle typ motorek patří především na silnice a pokud možno rovné. Ale jak jsem již psal, díky snadnému a čitelnému vedení a nízkému těžišti si zatáčky vyloženě užívá.
Jediný problém mám se studenými starty. Respektive se starty po delší době (týden a víc) a v chladném počasí. Motorka nechce chytat. Brzdy jsou průměrné, ale s pozvolným nástupem.
Jo jo, je to moc pěkný kousek , přeju ti mnoho pohody v sedle a dávám za deset .
superky moto jj
Pěkná klasika
Pěkný kousek 10b.
Krásná