renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Vulcan 500 LTD (1991)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Praschan
Vloženo 25.1.2013
Aktualizováno 25.1.2013
Zobrazeno 2 323x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dynamická, ovladatelná, spořivá.

První dojmy - Nízké těžiště, dlouho drží stopu i ve vysokých rychlostech, zátah už od nízkých otáček...nemá otáčkoměr a i když je obsah 500ccm, chybí mi startovací páka. Má pouze upravené sportovní sání, ale startovat při plném sytiči znamená silný zpětný tlak do sání.

Motorku bych doporučil pro - Motocykl je vhodný díky nízkému těžišti i sedlu pro "menší" motorkáře, díky snadné ovladatelnosti pro začínající řidiče a řidičky.

Doplňky na motorce - Rolka, sportovní sání

Recenze

Motorka má jedinou úpravu a tou je sportovní sání. Při obsahu 500 ccm to však zvýšilo dynamiku celého stroje, takže dokáže i ve dvou slušně zrychlit bez nutnosti podřazovat. Samozřejmě to platí maximálně do "pětky". Stroj má nízko těžiště a nízko položené sedlo. To pro měl byl jeden z hlavních důvodů koupě - nejsem zrovna vysoký a zkušenosti z minula mi ukázaly, že dosáhnout oběma nohama na zem je více než nutné. Nízké těžiště umožňuje i ve vyšších rychlostech tenhle chopper vést po zvolené stopě a to i přes její větší délku. Dokkonce i ve dvou se dá slušně "klopit", i když samozřejmě při nižší rychlosti, což je na chopper více než zajímavé.Stupňovité sedlo je řešeno tak, že spolujezdec nezvyšuje aerodynamický odpor a přitom má velmi slušný výhled vpřed. Řazení není nejpřesnější...především podřazování ze čtyřky na trojku. A dále pak řazení směrem "nahoru" od trojky a to v případě, že má motor vysoké otáčky...hlavně při předjíždění ve vysokých rychlostech. Převodovka není stavěná na "silniční" závodní řazení, v tomto případě je znát "pohodová" konstrukce převodovky pro chopper. Spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km a to i při mém svižnějším způsobu jízdy. Nádrž je bohužel jen na 13 litrů, takže dojezdy nejsou zrovna slavné. A to je při absenci ukazatale stavu paliva ošemetné. Ale síť čerpacích stanic je hustá a tak stačí jen vhodně zvolit trasu. Ovládací prvky jsou standardně rozmístěny a dostupné. Horší je to s čitelností kontrolek. Na slunci jsou neznatelné. A z přístrojů má motocykl pouze tachometr. Je to sice v duchu "klasiky" chopperů, ale otáčkoměr by se docela hodil. Co se týče prostředí, je jasné, že tenhle typ motorek patří především na silnice a pokud možno rovné. Ale jak jsem již psal, díky snadnému a čitelnému vedení a nízkému těžišti si zatáčky vyloženě užívá.
Jediný problém mám se studenými starty. Respektive se starty po delší době (týden a víc) a v chladném počasí. Motorka nechce chytat. Brzdy jsou průměrné, ale s pozvolným nástupem.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sabbath65
sabbath65 napsal 27.01.13 v 21:45 10b.

Jo jo, je to moc pěkný kousek , přeju ti mnoho pohody v sedle a dávám za deset .

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 27.01.13 v 20:25 10b.

superky moto jj

fery251
fery251 napsal 27.01.13 v 17:29 10b.

Pěkná klasika

žižala.
žižala. napsal 27.01.13 v 14:11 10b.

Pěkný kousek 10b.

Vycho
Vycho napsal 27.01.13 v 12:03 10b.

Krásná

Více komentářů



TOPlist