Dobře ovladatelná, pohodlná i pro kratší postavy, výkon tak akorát a spotřeba v pohodě.
První dojmy - Tak po dvou letech Downsizing(zmenšení objemu) z XJR 1300 na CBF 600 , nikdo to nechápal ale mě to vyhovuje. Na silničky kolem Jablunkova je to celkem dobrá volba a Transpublik jsem s ní taky zajel
Motorku bych doporučil pro - Sedadlo je polohovatelné do třech poloh a je celkově nižší takže pro řidiče kolem 170cm a taky motorkářky to bude dobrá volba. Ne každý potřebuje litra se 180ti koňmi :)
Doplňky na motorce - KN vzduchový filtr, Laděná koncovka GPR, MRA plexi
Recenze
Není to sice kultovka jako moje předchozí XJR ale pro moje potřeby tak akorát (ideál se jmenuje BMW R1200R :) ...)
Dostala hned KN filtr, laďák GPR a hned bylo krásněji na světě.
Jede to fakt pěkně, bez vibrací a nechá se pěkně točit, do zatáček to jezdí samo.
Ruce to sice netrhá ale potahat je umí.
Mám ji jednu sezonu poruchy žádné.
Moto je ideální na každodenní ježdění, klidně i město a jednou za čas snese i delší výlet ale chce to plexi. Vytknul bych jen první tři rychlostní stupně zbytečně krátce zpřevodované.
Jinak celkově zatím spokojenost,
Tak motorka je už asi měsíc v dalších dobrých rukou,odvezli si ji až do Jablonce. Tak snad jim bude sloužit dobře tak jako mě. tentokrát není žádná nová :´- A musím si počkat do jara nebo tak nějak
To já mám spĂš obavy z toho Ĺľe 'baùžek' bude po tatĂnkovi a bude chtĂt jednou sám jezdit
Jinak dĂky za hodocenĂ
PS: HONDU si èlovìk kupuje proto aby na nà prostì jezdil a nemusel se v tom furt vrtat ! ! !
To já mám spíš obavy z toho že 'baťůžek' bude po tatínkovi a bude chtít jednou sám jezdit
Jinak díky za hodocení
PS: HONDU si člověk kupuje proto aby na ní prostě jezdil a nemusel se v tom furt vrtat ! ! !
Nějak se mi tam na konec nevložil smailík. ))) to tam mělo být zas mi to nejde.Nic ja ti ho nakreslím a přinesu domů.