Rychlý a víceúčelově použitelný stroj. Přesun do práce městem, cestování i ve dvou s nákladem, jízda cestou necestou, polem nepolem, lesem nelesem. Pružný motor, který mi stačí, nejsem závodník...
Motorka koupena od RVmoto - Velmi dobré. Malý motorkářský krám v Klabavě u Rokycan a velmi ochotný pan Mundil...
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 1000V Varadero: Do terénu již příliš těžká... Někdy příště třeba BMW 800 GS nebo nová africa??? :-)
První dojmy - Vše tam, kde by to člověk čekal. Užasné brzdy, naprosto přesná převodovka, neutrál se nemusí hledat a s turistickým plexi velmi dobrá ochrana proti větru a dešti. V noci pěkně svítí. Jen zadní péro je poněkud tvrdší i když jej povolím na maximum... Občas chybí šestka v převodovce...
Doplňky na motorce - Turist.plexi, hl.kryt motoru a padací rám od SW-motech, stříbrné doplňky na bočních plastech + orig.tankpad Honda, závažíčka v řídítkách + zvýš. o 2cm, zásuvka 12V u přístrojovky, držák bočních kufrů a kufry kappa Garda.
Recenze
Po letech ježdění na jednoválci jsem chtěl konečně MOTORKU. Něco rozumného, aby se s tím ještě dalo protáhnout po lesní cestě mezi stromy a také se proplétat po městě mezi auty. Aby uvezla dva a dalo se cestovat i s kufry.
Motor mne naprosto uspokojuje, brzdy jsou OK, jen řídítka byly nízko, musel jsem je o 2cm zvýšit. Turistické plexi je bomba a dá se jezdit i v otevřené helmě. Spotřeba je velice slušná od 4 do 5,5 litru na 100km.
Ten minimální rozdíl v palcích mezi předním a zadním kolem se mě moc líbí.
U ostatních Transalpu mě to VZHLEDOVĚ dost vadí.
Není to jen „šikovně“ nafocené_? Moc pěkný.
Nádherný tahoun Alpík s universálníma Mitaskama dávám 10b s přáním super kilometrů v sedle i stupačkách do sezóny 2013
no je to nádhera