Tak - kejvačka je stále stejnej vrak jako při koupi, ale už má hotový sedlo! Vím že to není funkčně důležitý, ale nějak teď na nic jinýho nebyl čas. Po prohlédnutí potahů co jsou běžně k dostání jsem se rozhodl zachránit původní koženku - je silná a kvalitní, už vydržela 53 let a myslím že vydrží ještě hodně, což se o současné slabé "ekokůži" nedá říct.
Takže:
- Plech sedla obroušen, natřen základem a nastíkán šedou syntetikou
- Původní nepoužitelný a zničený molitan nahrazen turkem. Má trochu jiný tvar než origo, hlavně v zadní části je jinak zkosený, takže bylo nutné tohle místo po nasazení potahu dodatečně vyplnit. Osvědčilo se mi udělat z bavlny polštářky a vycpat je molitanovou drtí a postponě jimi vyplňovat volná místa. Výsledek je dobrý a především funkční.
- Originální černý koženkový potah opraven, místy podlepen koženkou, vyčištěn, ošetřen
- Sedlové spony z pražské pobočky Moto Ústí nad Labem
- Původní pásek přes sedlo zničený - je připraven na nové obšití koženkou, teď provizorně instalován jiný pásek - koženkové ucho z kabelky.
- Ještě jsem sešil, vyčistil a místy podlepil původní béžový kostkovaný ochranný potah, ale nevím jestli na moto nakonec přijde. Ještě uvidíme.
To je zas na nějakou dobu všecko, co se se Standartkou děje.
-
plech
-
potaženo
-
potaženo
-
pásek půlstoletí nepřežil... :-)
-
nové spony
-
nová koženka na pásek
-
ochranný potah vyčištěn...
-
... a místy podlepen