Drsná,těžká,neřiditelná střela...spíše traktor ale s krásným motorem a charismatem...
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Přecházel sem na ni z FZR1000 a chtěl sem nějakého silného naháče...je to změna,přece jen už si na ní člověk tak nezajezdí jako na novější mašině,musí se sní dost prát a na rychlejší blbnutí radši kvůli vlnění rámu a uzkým gumám radši zapomenout..ale o tom tahle motorka není...je to krásný kus železa...
Recenze
Chtěl sem něco klidnějšího než sporťák...
Jízda je drsná,zvuk motoru krásně mohutný,člověk má pocit že jede s tankem,cítí pod sebou tu sílu ve zvuku a vibracích...Brzdy jsou slabé,taky je to už veterán,podvozek vlní,stím je samozřejmně spjatá horší ovladatelnost hlavně ve vyší rychlosti...no a taky je třeba jí dát i víc servisu a pořád se vní hrabat ale asi to bude kus od kusu...
29.6.2014
Moto je po opravě motoru,nové ventily,přebroušená hlava,přetěsněný a seřízený motor.Zatím velká spokojenost,šlape jako hodinky na to stáří Jen ovladatelnost pokulhává za motorem,ale to se dá čekat vzhledem ke stáří moto
Dodělán originál zadek-blatník,madlo a světlo...podle mě vypadá mnohem líp a robustněji...
31.12. 2014
Přidávám 3 fotky jak vypadala když sem si ji kdysi přivezl zuboženou :) domů...
28.11.2020
Konec sezony 2020 jsem si konečně mohl užít několik pěkných vyjížděk na fungující motorce díky jednomu šikovnému klučinovi odsud z Motorkářů který neopravuje motorky pro kšeft ale proto že má motorky rád a je ochotný pomoci v nouzi :) Chtělo to pár drobných oprav,něco povyměňovat,a motorka vrní jako kotě :) Dále platí,je to bestie která se těžko řídí,není bůhví jak pohodlná,nebo nějak extra krasavice...ale je to exot který nepotkáte při vyjížďce na každém rohu,motorka nic za vás sama neudělá,tohle se musí držet pevně pod krkem jinak si vás dá k obědu...bez asistentů rozjezdu,pojezdu,brždění,náklonu...,bez všech těch elektronických fičur...tohle je MOTORKA!!!
Ano,EF byly s kapotáží...bohužel tahle má za sebou těžké časy,když jsem ji koupil,po rozdělání jsem zjistil že asi projela někde příkopou protože měla prodřené skrz oba boční kartry které byly zakytované a natřené na černo
Jak napsal Martin - jedenáctka, ale i sedmpade, GSX jsou věčný
Potom, co jsi na Tvé "bábě" už udělal, ji nikdy neprodávej !
Dnes by to nikdo neocenil, nebo max. tak na čtvrtinu hodnoty ...
Jen to označení F na konci mně nějak nesedí
EF byly snad s celokapotáží !??
EF nikdy nezemře ...
Jo,plně se s tebou ztotožňuju.Mám taky "superbika" - i když dneska je SPčko už taky babička.Ale přece jen svezení na klasický mašině z 80tých let má své kouzlo,kterému jsem taky propadl.