Přestože starouš vypadá na fotkách docela hezky, při důkladnějším seznámení jsem zjistil několik velmi vážných nedostatků, které mě přiměly ke kompletnímu rozebrání motorky. Pěkně šroubek po šroubku jsem ji postupně rozebíral a čistil. Při tom jsem si všímal, co všechno je potřeba opravit.
Jako první jsem nechal udělat kompletní generálku motoru. Sice to stálo ranec, ale bylo to nutné. Motor jsem nechal tak jak byl, žádné leštění hliníku se nekonalo.
Po 53 000 najetých kilometrech je jasné, že sem tam má motorka nějaký ten šrám. Je to ale "patina", to neřeším. Co už jsem musel řešit byly křivé přední vidlice, navíc vlivem pádu došlo také k deformaci a natržení předního blatníku, k deformaci horního krytu masky a také k rozbití skla světlometu.
Přední vidlice byla tedy narovnaná na lisu a byly zachráněny i původní bronzová pouzdra Dále byly koupeny nové těsnící matice.
Po dlouhém, asi ročním úporném shánění pěkného předního blatníku v původním stavu se mi jej konečně podařilo najít. Spolu s ním jsem sehnal také kompletní přední masku, rámeček světlometu a sklo světlometu Vlivem deformace horního dílu masky se dovnitř dostávala voda a parabola to bohužel schytala, byla poslána na nové postříbření. Tachometr nefungoval a měl zlomenou ručičku. Výměnným způsobem byl zakoupen repasovaný.
Při rozebírání jsem si také všiml, že zadní kolo "nelícuje" s rámem. Důvodem byla křivá zadní vidlice. Byla sehnána "nová", ještě původní ze zásob mototechny
Vlastník | čzťák | |
---|---|---|
Vloženo | 20.11.2012 | |
Aktualizováno | 31.7.2016 | |
Zobrazeno | 4 663x |