renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 50/20 Pionýr (1963)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zar
Vloženo 18.10.2012
Aktualizováno 26.6.2017
Zobrazeno 3 028x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9


Vloženo: 25.12.2013, Uskutečněno: 25.12.2013, Zhlédnuto: 16x


Po dlouhém bádání a hledaní jsem NIC NENAŠEL !
A to z prostého důvodu hezké tachometry jsou velké, jak Orloj a ty malý nejsou dle mého gusta.
Proč nenechat originál ? ... pokud bych překousl velikost a změnil i podklad bojím se o jeho rozsah. Přecejen už jde o závodní potencionál.
Rozkaz zněl jasně -UDĚLÁME !
Koupil jsem jakýsi tachometr snad z veleroxu nebo něčeho podobného a jeho retrovzhledem a stupnicí do 100km/H byl úžasný !
Než jsem ho viděl na vlastní oči ! velikost téměř, jako přední lampa ! :( To bych nepřekousnul, nehledě na to, že by se do lampy snad ani nevešel :D
Výroba : Onen tachometr jsem vykuchal stočil na nulu a vnitřnosti použil na můj zcela nový !
Kompletní výroba je ,jak jinak než z DURALU !
Tachometr se měl co nejvíce blížit podobě lampy a to i s vypouklým sklem.
Když už byl návrh hotov téměř i výroba zasekl jsem se nad sklem ! Vymýšlel jsem ohýbání plexa ,ale co to ? ! Barometrické hodiny po babičce padly jak "prdel na hrnec" velikostí i tvarem !
Podklad bude v barvě s bílými čísly
Tachometr je samo sebou osvícený podkladový ciferník má od pláště asi 1-2 MM vůli skrze kterou se světlo dostane ven (pro lepší pocit tělo vnitřně leštěno, spodní strana ciferníku také

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zar (0) napsal 16.02.2014 v 14:32

Děkuji za slova uznání :D ... na 90% bude k vidění na výstavišti v pražských Holešovicích , tak , že sejdeme se tam :D

chalamalama (0) napsal 15.02.2014 v 21:56

díky za obsáhlou odpověď :) utvrdil jsi mě v mém názoru,,, jak píšeš o kytu od pantu dolů a prsíček tak tam vydrží určitě - na mém pinckovi byla originální barva a byl pod ní nějakej kyt od jawy z roku '63 ,,, já řešil dost věcí přímo vyvařením, protože cín se prodává po velkejch baleních a mám štěstí na šikovnýho známího, kterej umí vyvařit tenký plech jako je na pinckovi, takže ty skutečně špatný místa jsou opravneý železem a na bocích se snad ani kitovat nebude, ale bylo to peklo,, vždycky mi někam navařil hroudu železa a já doma nespočet hodin na brusce modeloval správnej tvar :) , celej lak i s kytem jsem nechal na lakýrovi s instrukcema že pionýr za jízdy pracuje víc jak hayabusa ve 300 km/h :D tak snad se nemusim bát, alespoň si to řikám. Přeju hodně štěstí s tou tvojí kráskou a těšim se na další fotky, je to opravdu parádní práce! Můžu upřímě říct, že alespoň co se týče pionýrů nemáš konkurenci! Měl bys do toho možná zkusit dělat, když vidim ty lemply z orange county choppers tak si řikám že musíš udělat peněz jak šlupek :D

Zar (0) napsal 05.01.2014 v 12:15

Děkuji ! ... rozhodl jsem se pro to, když jsem začal brousit podsedadlový plech. (tenhle typ 21 je dost "měkký" ) Klasika s hliníkovejma linkama mě přijde tužší. Má lepší lemování plechu, ale i tak :-/
Stačí pár pokusů ,plech sedí vzadu na dvou šroubech u nádrže (někomu i na pár šroubech u stupaček) ale po zatížení sedla (vezmu v potaz tu nejbrutálnější variantu) například spolujezdcem se plech v oblasti tlumičů doslova NAFOUKNE. Přidám v úvahu možný přepravy, kurtování, stav našich cest a funkčnost originálních tlumičů. Tak když to dobře dopadne vydrží to třeba barva, ale kit po pár takových cyklech povolí. To vše jsem konzultoval s klemprdou a od nápadů s kitem (se skelným vláknem, příměsí hliníku a podobně) mě ujistil ,že to vydrží jen chvíli (bavíme se o řádech měsíců či desítek měsíců používání). Věřím že tu má každý 1,5 kytovaného pincka a né každému kyt povolí, nebo si toho všimne.
Taktéž nejsem kdovíjaký klempíř ,ale stačí málo, semtam nějaký dolík, v dost případech prohnutý plech pod pantem od nezajištěného sedla. ale spíše než boule se kytují přechody na prsíčkách a spoj na podsedadlovém plechu od pantu dolů. Věřím ,že tam kit vydrží. Ovšem na bokách :-/
P.S: i když klempířina nebude dokonalá plnič zvládne mnohdy dost práce

chalamalama (0) napsal 04.01.2014 v 23:15

NÁŘEZ!!! celá motorka, fakt supr práce, hlavně jak si hraješ s detailama, někde jsem tu četl, že na motorce nebude ani gram kitu,, myslíš, že při tom jaké vybrace z pionýra jdou by to mohlo tak vadit? Nebo tam kyt prostě nechceš? Taky bych radši bež něj, ale nemám ten správnej klempřířskej skill a vybavení :)

JirkaMetal (1) napsal 25.12.2013 v 09:39

šikula


Nejnovější záznamy v deníku
  • Celosvětový sraz 50ccm Všelibice

    Už několik let zpětně jsem uvažoval nad touto akcí, ale dopadlo to až k roku 2015 Poté co jsem zjistil skutečnost ,že počasí tentokráte vyjde na výbornou rozhodl jsem se ,že projekt "Deluxe" by mohl pootočit kolama na

    Typ: Sraz
    Vloženo: 08.08.2015
    Uskutečněno: 08.08.2015
    Komentářů: 1x
  • Výstava BCB - Praha Holešovice 2014

    Dokončení a následná výstava ! Motorka tedy pracovně nazývaná K3 byla dokončena asi týden před poslední možností podání přihlášek na Motocyklový veletrh tedy přímo do Bohemia Custom Bike. Po zjištění, že do mé kateg

    Typ: Sraz
    Vloženo: 26.03.2014
    Uskutečněno: 26.03.2014
    Komentářů: 2x
  • Šasí lampy

    Celá maska se nese stylem jednoduchosti - aneb co tam nemusí být je pryč ! Od základu kompletní kastle nemá jediný gram kytu a v tom se chystám pokračovat. Možná na lampě která není namáhaná a kyt by držel zbytečné,

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.12.2013
    Uskutečněno: 25.12.2013


TOPlist