Cagiva Supercity 125 (2001)

Vlastník dubcik
Vloženo 7.10.2012
Aktualizováno 8.1.2014

Velmi pěkný motocykl pro začinající motorkáře. Ale doporučuji už nějáké předchozí zkušenosti s motorkou. Otevřená verze letí opravdu slušně. Mnou naměřené hodnoty z 0-100 cca 7 sekund. Z 0-150 cca 17 sekund

Yamaha TDR 125: Uchvátila mě Cagivka...:D

První dojmy - Skvělé! Motorka nevypadala jako dváca ale nějáké pětikilčo. O tom vypovídají i použité komponenty. Např. přední vidlice Marzzochi o průměru 40mm, zadní 150-ka guma atd...Tyto hodnoty nenajdeme ani na některých šestkách.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je určitě jak dělaná pro mladé kluky. Ale ani zkušeného motorkáře neomrzí. Píšu že 2-takt je super. Ale při koupi počítejte s nějákým tím palackým v kapse navíc. I provoz není nejlevnější. Ale o tom přeci motorkářství je ne?...Když člověk miluje tak si ty peníze vždycky někde vydělá aby mohl jezdit a oslnovat kočky...:D

Doplňky na motorce - Na motorku jsem koupil kufr Givi, nové rukojeti značky Harris. Dále jsem si sám dělal zelené podsvícení budíků. Proužky na kolech, design. Sportovní zrcátka.

Dlouho jsem se rozmýšlel jaký motocykl si mám koupit.Váhal jsem mezi 2-taktem a 4-čtyřtaktem.Nakonec jsem se rozhodl i přes všechna zvážení pro 2-takt.Z motorek se mi líbila cagiva super city a yamaha tdr 125 (nechtěl jsem sportovku jako například aprílii rs,cagivu mito nebo hondu nsr).Ale nejvíc mě uchvátila super city.Peníze už jsem měl a tak už zbývalo vybrat tu správnou :D.Jelikož těchto modelů moc není,tak nebylo moc na výběr.Po půlročním hledání na internetu se konečně objevila taková na kterou jsem čekal.Háček byl v tom že byla až 250km od domova.Ale nakonec jsem přemluvil tatku a stryce a sobotní den se pro ní jelo.Když jsme tam dojeli, motorka stála venku a byla připravená na prodej.Jakmile jsem jí viděl,věděl jsem že jí chci domů!První dojem byl skvělý!Vzhledově nevypadala jako dváca ale nějáká šestistovka.Stryc prohlédl všechny důležité části motocyklu (vidlice,tlumič,brzdy atd..) a řekl že v pohodě.Žádnou závadu neobjevil a tak to jel projed.Když přijel zpátky byl z ní celý unešený!Po něm jsem se jel projed já a měl jsem jasno že jí koupíme.Sepsali se papíry ,motorka se naložila na vozík a jelo se domů.Na motorce jsem se projel asi po 14-ti dnech kvůli stavkujicímu registru vozidel.Najel jsem tisíc kilometrů a motorka se kousla.Diagnostika byla velmi špatná!.Po rozdělání motoru bylo jasné že to nebude nic levného (ojnice,píst,těsnění gufera atd...).Odhadovaná cena byla cca 10tis a ta byla taky reálná.Příčina této chyby byl hodně dotáhlý olej.Takže po opravě se odpojil oil master a ředím rovnou do benínu.Po odpojení oil mastru motorka šlape skvěle.Tak uvidíme do budoucna.Jinak dále jsem měnil gufera+prachovky vidlice.Motorka mě stála 27tis a celková investice do ní cca 12tis.Bohužel s tímhle člověk musí počítat když nekupuje novou mašinu.Jinak nějáké info o motu.Výkon má okolo 20kw a jede jako blázen!Je to šesti kvalt takže si člověk pěkně zařadí.Co se týče maximálky tak jsem s ní vytáhl 150km/h.Ve dvou tak 130-140km/h ale cestovní rychlost okolo těch 120km/h.Spotřeba okolo 5 litrů na 100km. S Cagivkou už mám odježděné dvě sezony a paráda! Za tu dobu jsme nalítaly 11tis km a udělali jedno GO motoru a tedka nás čeká píst a lamely. Název Super city nedostala tato mrška z bůhdarma. Ve městě se cítí jako ryba ve vodě. To samé platí o okreskách kde zkušený jezdec uletí i silnějším konkurentům. Podvozek je na ní úžasný! Jde vidět že italové tam daly jen to nejlepší jako třeba up-sidedown vidlice Marzzochi, zadní tlumič Sachs a perličkou na konec skvělé brzdy Brembo a 320mm kotouč. Už jsem měl v plánu jít do něčeho většího. Ale hodně jsem váhal a porovnával tuhle dvácu a šestkou a krom výkonu ve všem zvítězila. Jak váhou 140kg(s plnou nádrží a náplněma), vybavením které má, a svou všestraností. Jde si s ní pořádně zablnout a nebo taky jenom tak s batůžkem vyrazit na výlet. Brzda provozu to taky není, ve dvou se dá letět v pohodě 140km-h. Jen se o ní člověk musí starat jako o dítě. A tak jsem došel k závěru že tahle čičina z domu nepůjde! Je to už skoro raritka. Za dobu ježdění jsem jí nikde nepotkal. A na netu jich taky moc není. Ty pěkné spočítáte na prstou jedné ruky. Prostě takový můj JEDNOROŽEC.

dubcik
dubcik napsal 30.03.20 v 20:00

Je to 6 kvalt

chilibev
chilibev napsal 15.12.19 v 22:04 10b.

ahoj a kolik kvaltu ma jinak moc pekna

cita29
cita29 napsal 10.10.12 v 14:49

Pěkná motorka tak ať jezdí

Milan1963
Milan1963 napsal 08.10.12 v 10:39

Dobrá koupě, přeju Ti pohodové kilometry.