Mohutný modrý stroj s úžasným zvukem a tahem. Spolehlivý parťák na dlouhé cesty. Vyvolává respekt a zároveň je tak přátelský...
Recenze
Dilema, zda 650 nebo 1000, vyřešila nabídka, která se nedala odmítnout. Prostě byl k mání litr, tak je doma Po 7000 km lze konstatovat: spolehlivý a bytelný stroj, který hravě zvládne české silnice včetně pražských kočičích hlav. Je velmi pohodlná na dlouhé cesty - bez následků zvládnuto i 900 km za den. Motor velice dobře táhne, akcelerace vynikající, ale nemá cenu jezdit 160 km/h, natož 200, na této motorce se zážitky hledají v serpentýnách a na vedlejších cestách. Předjíždění a rozjezdy na semaforu jsou na druhou stranu radostí. Váha a nízké těžiště nenechají řidiče ve štychu v zatáčkách ani v menších rychlostech, skvěle se ovládá, naklápění jedna báseň. Rozjíždí se i z menších otáček, dva válce zabírají perfektně. Ale bacha na trošku divokou jedničku! Jakmile je tam víc plynu a rychlejší spojka, už to lítá! Nezkušený může rychle spadnout! Správný poměr dolaďuju dodnes. Na křižovatkách v provozu se rozjíždím i na dvojku a klape nám to skvěle! Mašina se tolik nevzpíná. V městském provozu, byť je motorka větší, se jinak chová překvapivě krotce V zácpách se dá dobře projíždět mezi auty, i když to není skútr. Je poměrně široká, takže pozor na zpětná zrcátka u aut! Motor je nejspokojenější po cca 40 minutách jízdy, tam je slyšet spokojené a rytmické klapání bez jediného rušivého elementu. A když to člověk poslouchá při 4000 otáčkách, je to jako koncert sehrané rockové kapely. Faktem ale je, že než se na dvojku dostane do otáček, tak vibrace motoru jsou znatelné, trošku to škube. Jenže to jsem věděl už před koupí, takže to neberu jako negativní prvek Váhal jsem mezi naháčem a cestovním endurem. Nelituju, je to parádní volba.
Naprosto s tebou souhlasím!