Vlastník | AJ Rimmer | |
---|---|---|
Vloženo | 1.5.2007 | |
Aktualizováno | 2.8.2011 | |
Zobrazeno | 4 031x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
Vlastník | AJ Rimmer | |
---|---|---|
Vloženo | 1.5.2007 | |
Aktualizováno | 2.8.2011 | |
Zobrazeno | 4 031x |
ty blastry se mi líbej
ale i celá motorka je krásná máš to odeme za 10b.
čau heled prosimte kolik je jeji max.rychlost četl jsem plno recenzí a všude se udává 100km/h takže nevim...díky za odpověd
Čus tak čoveče když se do ní opřeš tak rám stojí za hovno Na normální ježdění jo ale je i tak dost měkkej a celkem to při 120 v zatáčce vlní takže tě to nutí ubrat plyn.Přez zimu si to hodím do rámu z Cagivy aby bylo kvalita a dám do zadu kotouč...Nechceš náhodou rám na Yukinu?
podle me 17 koni na zacatek staci,ale to je ciste muj nazor ..jinak yuki se aspon trosku predvedla,co se aspon desingu tyce
Zdravim, tiez mam Yuki 200 SM a co mi na nej dost vadi je, ze sa s nou zle zataca.. Neni sance sa na ceste otocit na prvy krat, musim vzdy cuvnut dozadu a az potom... Strasne slabo sa da zatocit s volantom!!!! ale inac rozbeh ma slusny
to Sablic: 11,5 kW opravdu není mnoho, ale mě to na poblbnutí zatím stačí (??? otázka peněz), časem bych rád šel do DRZ400SM nebo KTM690SMC takže případný tune zatím neřeším i když souhlas, že by se tomu asi dalo pomoci. Kvalita je docela ok, s některýma chybkama si myslím každý maličko zručný člověk poradí. Nic mi neodpadlo a ani se nic nepovolilo.<br />
to Amanzes: Není nijak mohutná a velká, tudíž vcelku prcek, ale proto je také lehka a ovladatelná, mám 182 cm, a sedí se mi na ní dobře. Sorry foto teď žádné nemám a myslím že bych svůj ksicht stejně neukazoval .
prosímtě hod nejake foto jak na tom sedíš a kolik máš na výšku moto se mi libí mám 185 cm tak nevím jestli bych na tom nevypadal velký. tady v okolí ji prodejci nemaj na showroomu
Nazdarek zdravim.Tak tuhle motorku sleduju uz dlouho a myslim,ze vypada fakt suprove Uz se chystam zacit setrit,ale stejne to vidim tak na pristi leto Tak schromazduju nejaky info..Koukal jsem,ze ma mit papirove 11,5 Kw,coz fakt neni zazrak..ikdyz jsemm zas cetl,ze tahne odspodu..Nechystas se ji nejak upravovat?(Ladak atd)Myslim,ze by se ji dalo docela pomoct..A jak je na tom s kvalitou zpracovani??I kdyz za ty penize se da ledacos odpustit..diky za odpoved.
To Mara: Motor je v poho, starty také. Průměrnou spotřebu jsem měl 3,2 l/100km, ale nešetřil jsem to vůbec. V klidu (do prace a tak) by to mohlo být ještě lepší.
Jak ti šlape motor, je vše OK? Co starty za studena, za tepla? Průměrná spotřeba? Kolik se nechá jet cestovní rychlost? Myslím v klidu, žádný prasení
To Thomas: Zatim spokojenost, delší štreky v kuse no problem, jen chybí nosič a koně na silnicích I.třídy. Trošku jsem si pohrál se zamykáním (mechanismus dřel) teď už OK, elektrika OK. Taky už jsem ležel a odnesla to guma rukojeti a ta ploška na stojánku. Holt na mokru to nejde tak klopit. <br />
<br />
To MaraTT-R: Pro bahňáky souhlas s těma 1000km na výměnu oleje a filtru a možná i vzduchový filtr bude potřebovat měnit dříve než po 10000km.<br />
<br />
názor: Za 60litrů je srandy dost. Můj vysněný stroj = KTM 690 SMC...což mi nebraní vyslovit názor, že nevim nevim zda bych na ní měl i 5x více zábavy...
No vzhledem k tomu, že máme v plánu s TR 200 řádit jen a jen v terénu... tak budem měnit po cca 1000km... a pak není co řešit Kolik tam je náplň oleje v motoru? Jestli se nepletu, tak 1l? Nebo víc?
Co jak si s ni spokojenej .. :D me zatim drzi pohromade :D
To MaraTT-R:Serv. interval: 500 km, 5000 km a pak po 5000 km, osobne myslim, ze menit olej je lepsi driv.
Na TR 200 jsem se projel, a jako dost překvapilo.. <br />
<br />
Může mi tu někdo říct, kolik má Yuki TR 200 nebo SM 200 předepsaný servnisní interval?? Po kolika KM se měni olej a seřizují ventily? Copak to nevědí ani majitelé těchto strojů?
to madpaul: Ani se mi nezdá, jdou pěkně...myslím, že jsou dobře nastavený,...jednou jsem ale na doraz čuchnul, ale na takovym skoku by slo na doraz ledaco...TR je myslim taky OK, za ty penize je srandy dost.
Ještě jeden dotaz.Co tlumiče?Prej jsou dost měký.
Taky se chystám k Malátovi,ale pro TR 200.Snad to bude O.K
to tomik.cesko: Jo jasně, já zatím jen musel dotáhnout trošku spínací skříňku (mám cca 2000 km), koníci tomu trošičku chybí, ale také jsem spokojenej.
Nazdárek, to jsi koupil u Maláta? Já tam loni kupoval Whipa, skoro 5000km a stále v pohodě, ale přemýšlím o "normální" motorce (třeba SM200) S Yukinou jsem spokojenej.
to 50ccm: díky moc.dúfal som že by to mohlo mať o také dva litre viac, ale aj toto je docela vpohode objem
to matúš - Tož to má takých 10 litríkou <br />
Fakt - nádrž je psaná na 10 l, což je o 1 l víc, než má Cross 200.
ešte taká hlúpa otázka z dlhej chvíle, akú to má asi nádrž?
jestli můžu, upřesnim to stim nosičem, původně by tam žádnej bejt neměl, ale po domluvě stim prodejcem sou schopni tam namontovat kufr přímo na rám, takže plasty nedostávaj záhul, a ještě je možné si dokoupit alarm s paigerem a dálkovim startem, du do toho:D mějtě se dobře
to 50ccm: na suchu je to OK, mokrá tráva, bahno znamená konec
Ten nosič z Yuki Cross mi doporučoval právě ten prodavač v Yuki. Ale nebyl si 100% jistý a hlavně - stejně tam měl jen tu předváděčku. Ostatní SM200 už prodal a další dodávku čeká nejdříve za 14 dní. Tak že stejně zatím není co řešit. (je co řešit - kde ukrást těch 60 táců).<br />
<br />
Na asfaltu krásně držely ty gumy, co tam jsou. Zkusil jsi je v terénu?
to 50ccm: Zatím jsem to řešil báglem na zádech, snad by tam něco udělat šlo. Ale opravdu nevím. Zadek je tvrdej plast, na kterej bych nic těžkýho nedával, na ten nosič z cross 200 se musíš zeptat u Yuki.
Tak jsem byl u Yuki v Průhonicích a půjčil si tohohle motárda. Z odpružení a rámu jsem urvaný. Motor je přesně to, co lze od daného objemu očekávat, tedy v pohodě. Myslím, že na 1 by to lehce dalo záda - trošku přidržet spojku, trošku víc plynu a trochu nešikovnosti <br />
Nemá to žádný nosič. Prý by na to měl jít z Yuki Cross. A tak mám dotaz na AjRimmera - řešíš nějak zavazadla? Já vím, že je to motka hlavně na blbnutí, ale cca jednou v roce bych chtěl taky vyrazit na dovču ...
to AJ Rimmer:díky moc za všetky rady.<br />
ešte raz veľa šťastných km
to matúš: jezdit podle příručky, to by to musel člověk tlačit , asi je dobré nezávodit a netočit max. otáčky, také bych se vyhnul jízdě ve dvou v kopcích a delším jízdám v kuse. "čínské problémy" jsou hlavně konstrukčního charakteru...povolené šrouby, stržené závity, nekvalitní zpracování...co se týče motoru, nikde jsem nic odstrašujícího nečetl...moje SM zatím bez problémů ...prodejce mi říkal, že to sem jezdí v krabicích, tak hádám, že taky záleží jak to příslušný prodejce sestaví a zkontroluje..
jj to mi je jasné že to nie je motorka na trhanie rýchlostných rekordov ale myslel som, že tá cestovná rýchlosť by mohla byť tak okolo 80km/h a to mi vbohate stačí .ešte mám dotaz k tomu zabehávaniu bo som čítal že ak sa čína poriadne zabehá, tak sa dá vyhnúť tým klasickým "čínskym problémom".jazdil si tak, ako to je v príručke (0-200km točiť do 4500 ot/min atď) abo si to proste iba netočil do otáčok a jazdil kludne?
Na co myslim...samo že dopředu dát větší kolečko...
to matúš: fňuká, to kilo(dle papírů) z toho asi vyždímat půjde, znovu říkám...není to moto na trhání rychlostních rekordů, cestovní rychlost je tak 60-80 km/h,..dozadu by šla dát větší rozeta, pak by to snad jelo lépe...jinak tam mám přes 1500 km a jen jsem jednou seřídil spojku, také doporučuji řádně zajet
zdravím.tiež rozmýšľam nad SM 07 a som viac-menej rozhodnutý pre kúpu.ale ešte by ma zaujímalo akú to ma maximálku?písal si že nad 80km/h trošku fňuká ale pokial viem tak tento model vychádza z typu cross až na určité vylepšenia keďže je to nová verzia, takže som čakal že bude aj o niečo silnejšia.<br />
veľa km bez nehody
tak ta maximalka nic moc nevim jak kamosum s FZS 1000 budu stacit [] sakris tak co ted, kazdopadne v Brne sem byl uz ve 3 obchodech kde prodavaj Yuki a nikde ju nemeli chtel bych to videt na vlastni voci, kdyby nekdo mel tip kde ju maji na prodejne ( 125 model ) blizko Brna pisnete diky
to Kudrnáč: Zatáčky, titěrné silničky, polní cesty, město mezi autama...všude tam je číňanka v poho, je lehká, ovladatelná, dobře drží stopu, ale na dlouhé rovné úseky a honbu za maximálkou bych volil něco silnějšího. Nad 80 už trošku fňuká, spotřeba je super..neměřil jsem to, ale pod 3,5l/100 i při svižnější jízdě se myslím dostaneš.
Chtěl bych se zeptat kolik si bere při ostřejší jízdě? A kolik si s ni valil nejvic? Jinak taky nad ni uvažuju
Pěkná motorka YUKI se vytáhla s tímto modelem
to Young Devils(PECAN): U českých prodejců Yuki by měla být za 59990,-
jo pěkná mašinka chtěl bych se zeptat kolik tě stála
Moc pěkná pokud bude i tak kvalitní tak to je paráda
Fakt parádní design , tak hodně km bez nehod
yuki se mnohem polepsila
/TO AJ Rimmer: no jasně mno... kolik to ma kw... sem ji kdysi videl na fotkach Yuki a libila se mi..jej, nejsi zas tak daleko tak se treba potkame nekdy na nejakym srazku a ukazes mi ji osobne, ju.moc rad bych se na ni podival.. ...jinak krásnej den..papa
Celkově bych řekl za ty prachy dobrá motorka ! A konečně se rejžožrouti vzpamatovali a udelali pěknou motorku ! Tahle je jejich nejhežčí
2 tomy:já myslim že skoro všechno lepší než fichtl a simáč takže tu moc nemachři
zdravim .. asi bych po cisnke krasce nesahnul (muj nazor) tak ale at jezdi a hodne kilaku bez nehod.. "live for simson"
to Chipp: pravda buben moc krásy nepobral, ale brzdí to. Na takto slabou kubaturu to jde od spoda vcelku dobře, ale aby to jelo musí se to chtě nechtě točit.
tu prednu masku si tam dal ty? co je to original
Pěkná
hustý..sem na ní koukla, zajímalo by mě jak táhne odspodu.... jinak škoda že ten buben vzadu, jinak vypadá moc Ok..
Arnold Jidáš Rimmer?
desing pěknej
vypada nabusene .. peknaa
přesně tuhle akorat 125 ma kamos.. nejvic me dostava ten zvuk pekna
Krásná motorka ať Ti to jezdí.