renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Baotian BT49QT 28 (2010)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dair
Vloženo 7.5.2012
Aktualizováno 11.5.2012
Zobrazeno 3 263x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skutrik sice padesatka ale jezdi jako drak. Je upraveny. Takovy muj maloobemovy milacek. Je to sice china ale celkem kvalitne udelana narozdil od jinych. Doted zadny zasadni problem. Clovek musi venovat peci temto strojum.

Více fotografii

Recenze

Skutrik sice padesatka ale jezdi jako drak. Je upraveny. Takovy muj maloobemovy milacek. Je to sice china ale celkem kvalitne udelana narozdil od jinych. Do ted zadny zasadni problem. Clovek musi venovat peci temto strojum.

Koupil jsem ho v lete roku 2010 za cenu necelych 30 000kc Nehlede na servisni prohlidky, ktere jsem z jistych duvodu radsi u dealera ani neabslovoval (vse si udelam sam), tak spokojene jezdi jako drak do ted a doufam ze jeste nejaky ten km najezdi.

Vykon ma podle vyrobce 3,60kw na 7000min, cemu bych i veril, po zkusenosti s jinymi podobnymi cinskymi stroji s timto vykonem.

Po 1500km nasledovalo odblokovani. z 45kmh to jezdilo nejakych 60. Vyndany restrikce z variatoru, odpojeny omezovac otacek. Posleze meneny variator, valecky poloremenice, remen kontrastka,pruzinky spojky a jine... ted to lita 80.
Momentalne ma najezdeno necelych 6000 bez zasadnich technickych problemu.

Jedna z mala uprav je dodelani GSM pageru. Jakmile se spusti alarm, pres cidlo a chip se sepne rychla volba na mobilu s mym tel. cislem a uz mi to vola, at jsem kdekoliv na signalu. Ma svou integrovanou baterii, takze kdyz zlodeji odpoji motobaterii, porad vysila signal, tudiz je dohledatelna, nez ovsem najdou tu ,,bombu´´ :) parkrat se mi tato uprava uz osvedcila.

Zavady: Nefunkcni sytic (vyklepane dratky - opraveno), dotazeni zadniho naboje, ulomene zamykani sedla, nefunkcni jedna dioda deniho sviceni asi po roce a pul, netesnost zadniho tlumice (doted nevyresena)

Posledni dobou se mi ztraci vykon v rozmezi 35kmh az 45kmh. Zacina byt mirne vytlaceny variator. Bude to chtit novy.

Na podzim roku 2010 me srazil ridic auta pri predjizdeni. Nastesti ne v moc velke rychlosti. Odnesly to jen plasty ktere jsem bohuzel shanel celou zimu. Nastesti sehnal, posledni kousky z evropskeho skladu (u prodejce to jaksi neslo:) pry jen prodava, zaruku sice dela ale ne na dily:))) a pozacucne u nej nesehnatelne)

Shrnuti: Pomer cena vykon myslim ze adekvatni. Clovek se musi casteji starat o tyto cinske srtoje. Jedna se o drobne zavady ale za to castejsi. Zaruka od dealera ? Po kazdych 500km abych sel na prohlidku za 750kc je nesmysl. Co jsem shanel plasty na muj stroj, ani se neobtezoval mi napsat a po telefonu se nevyresilo nic.

Jinak na padesatku vypada jako jeho silnejsi konkurenti, masivni kapotaz, vysoky posez, trinactipalcove kola a ladeny motor dava tomuto stroji dobre predpoklady k rychlejsi jizde.
Ohledne podvozku musim byt ale skepticky. Je velmi tvrdy, obcas to s vami pekne zatrese, nehlede na to, ze momentalne zadni tlumic jako by tam nebyl (houpacka) ale to snad brzi uz vyresim jinym znackovym tlumenim.

Hodnoceni skutru, viz nize, jsem delal z pohledu cinskych skutru. proto pro nektere mozna prekvapive vysoke hodnoceni...

Tak toto je muj momentalni kratky nastrel. Casem se to rozepisi vice.[img]

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mosch
Mosch napsal 09.08.21 v 16:24 10b.

Zdarec, pořidil jsem tento skutr BT49QT 28 - je upraven - válec a píst malossi 70ccm PCI + karburátor 17,5 Minarelli s ručním sytičem kde je hlavní tryska 90 / jehla A12 / volnoběžná tryska 50.
Nějak mi to nejde pořád seřídit do optimálního chodu motoru - buď jsou příliš vysoké volnoběžné otáčky, nebo nejoptimálnější je pro chod plynu na rukojeti - 1. otáčka vzdušníku ( to se mi zdá málo ) ... dokáže někdo poradit jaká je nejvhodnější kombinace : velikost číslo hlavní trysky + číslo jehly + velikost číslo trysky volného chodu. Díkessss za radu co bude mít hlavu a patu. Jan.N.

Dair
Dair napsal 11.05.12 v 23:35

Ta bomba je napojena na alarm a funguje to jako pager. Spusti se alarm a ihned mi to vola na mobil. vyhoda je ze kdyz mi ukradnou motorku a hned mobil nevypnou tak se da dohledat kde je podle gps. muzu byt na slovensku a vim ze se neco s motorkou deje. Prijmu li hovopr dokonce i slysim co sedeje...

TheFrida
TheFrida napsal 11.05.12 v 14:04

pěkné, k čemu je ta bomba v kufru ?

Více komentářů



TOPlist