Ze všech litrů jsem zrovna o GSXR vůbec nepřemýšlel. Ale po prvním svezení už bylo všechno jasný.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: důvod neuveden
První dojmy - Skvělý podvozek, parádní průběh výkonu. Jediné co jde snad motorce vytknout jsou slabší sériové brzdy.
Recenze
Ovladatelnost srovnatelná s šetkou a pěkně dávkovatelný výkon. Pomalu si zvykám, při při překročení určité hranice otáček je to masakr, je těžký udržet přední kolo na silnici. Mnoho novějších litrů je na tom výkonově samozřejmě ještě líp, ale co jsem se vozil, tak většina z nich postrádá hravost. Toto je takovej kompromis, kdy s mojí postavou nemám problém se na tu mašinu poskládat (taková ještě trochu chlapská) a zároveň má tak dobrý jízdní vlastnosti, že se s ní nemůžou rovnat ani některý šestky.
Mašina je trochu upravená na okruh. Plexi Pluig, Přepáčko, pančéř. hadice, laminát... Navíc má ze serie tlumič řízení, což je bomba
Mašinu jsem koupil za dobrej penz, s tím, že tam byly nějáký opravy: nový přední kotouče, repas šavlí, opravení třmenu a něják mě kolísá volnoběh, možná to bude tím, že jsou tam druhý svody s laufem (Sebring) - parádní zvuk, Takže tam není přívěra. No a hned potom začnu s normální údržbou
Všechno v kupě. Kromě běžné údržby ještě nové kotouče a nové brzdiče z GSXR 750 K5. Jediná mašina ze které pasovaly a musím říct, že brzdný účinek luxusní a daleko lepší jak u GSXR 1000 K3.