Zima stojí za houby a tak sem dávám to, co jsem napsal někdy na konci léta a pak jsem zapoměl, kam jsem to uložil.
Pak následovaly ještě nějaký další cesty třeba 5ti denní výlet Praha, Vlachovo Březí, Domažlice, Praha.
První den jsem jel do Březí, cesta byla nádherná jel jsem přes Řevnice, Příbram, Rožmitál pod Třemšínem, Blatnou, Strakonice a Volyni. cca 150km, žádná porucha.
Ve březí jsem strávil dva dny u kamaráda, jeho táta mě svez na jeho Yamaze Tenerce 1200. Původně jsem snim měl sice jet na projížďku, ale protože moje motorka odmítla nastartovat, jel jsem s nim na tý jeho.
Třetí den jsem poděkoval za pohostinnost a někdy okolo oběda jsem vyrazil směr Domažlice. Nutno říct, že dostat se z Březí do Vimperka, což je jen 20km mi trvalo bezmála 3 hodiny. Neustále se něco sralo.
Zase mě zazlobil karburátor, neboť se mi jednou za jízdy všroubovala hlavní tryska, která spadla do plovákový komory a taky mi vyskočila ségrovka držící jehlu v šoupátku. Následně jehla propadla do karburátoru a přívod benzínu se zavřel. Ta poslední závada mi docela dala, než jsem jí našel, projevovala se totiž tak, že motorka perfektně startovala, volnoběh držela, ale jakmile se jen trochu přidal plyn tak chcípla. Díky týhle závadě mě málem sejmul kamion. Do kopce za Vimperkem jsem předjížděl kamion a v momentě, kdy jsem se před něj zařadil, zapadla jehla a chcípnul motor. Trochu nepříjemný, když jedete 80kmh do kopce a 10m za váma jede rozjetej MAN. Naštěstí byl kamionák profík a stih se mi vyhnout a tak mě čekalo jen hodně dlouhý vytroubení. Z pohledu ostatních účastníků provozu to vypadalo, jako že na motorce vybržduju kamion.
Taky se mi dvakrát ucpal karbec, takže jsem ho rozebíral celkem 4x. Jinak cesta do Domažlic byla nádherná obzvlášť úsek z Kašperskejch hor do Sušice. Nádherná hladká asfaltka zařízlá mezi kopci vinoucí se okolo řeky. Ten úsek jsem si prostě zamiloval a musim si ho ještě někdy projet.
Pak jsem dojel do Domažlic, tam jsem pobyl pár dní. Nádhernej kraj, navštívil jsem muzeum Jana Sladkého Koziny a v hospodě jsem pro změnu ochutnal Lomikarův hněv (Fazole s hovězím masem, hromadou chilli a několika balíčkama žiletek)
Před odjezdem mi motorka spadla ze stojánku a urvala se levá stupačka. Problém byl v tom, že na stupačce je přimontována řadící páka a tak jsem nemoh řadit. Provizorně jsem to opravil tim, že jsem stupačku přidrátoval k držáku drátem a našel dílnu, kde mi to za 200kč svařili. Tentokrát to bylo dražší. Následná cesta do Prahy. 200km jízdy za nádhernýho počasí. Miluju ten pocit, kdy nahážu na motorku bagáž a vyrazim pryč, ale vracet se je taky pěkný. když po 170ti kilometrech dojedu do Berouna a najednou zjistim, že vim kde jsem. Vim že mě čeká posledních 30km podél řeky, cesta, po který jsem jel už tolikrát. Taky nádhernej pocit.
Celkem jsem teda najel nějakejch 700km, během kterejch jsem 6x spravoval karburátor, několikrát to nedobíjelo, nebo nesvítilo a taky jsem do motorky nalil dvě třetiny láhve oleje.
Za zmínku stojí určitě i to, když jsem jel za kamarádkou 130km do Ledče nad Sázavou. Sice mi nedala, ale pěkně jsem se projel. Původně jsem měl spát u ní doma, ale nedopadlo to a tak jsem zakempoval v lese a druhej den jsem jel dom. Stavoval jsem se na Hitlerovejch mostech na Želivce. Cestou zpět mi několikrát spadl řetěz, nebot se mi urvaly čepy, které drží rozetu u zadního kola. Takže jsem jel asi 100km v dešti uplně bez čepů. Rozeta se občas desivě roztočila, pak se vždy zasekla o zbytek čepu, nejak se tam vzpříčila a jelo se dál. Takovej nechtěnej "dual clutch system"
-
co člověk nepotká na cestě
-
vyrážim z Vlachova Březí
-
Vimperk, jedna z mnoha oprav
-
Pivnisko
-
První Hitlerův most, stavba z roku 1941
-
A druhý most
-
druhý most do jikam...
-
a tady jedna enduro pasáž
-
a zde jsou čepy. jeden se ztratil uplně. Na tomhle jsem jel
-
a zde opravený rozeta.
Máš aspon 14dní kdy to funguje???
Respekt
Ty mi dáváš
tvl tak to nené, podle toho co čtu, tak tvoje motorka je spíš silnější fichtl, neustále se ti to sere, a podle jedný fotky jak si vykoupal v bahně, k tomu rači nemám co dodat, jen, chudák motorka, jinak taky obdivuju za trpělivost
Musím říct, že jsi fakt borec, já bych si na takovou dlouho cestu bez kontroly součástí stroje netroufl. Myslím si, že kdybys té motorce věnoval aspoň jeden víkend, rozebral ji celou a pořádně ji dal dohromady, tak uděláš nejlíp. Nevěřím, že je to špatná motorka, to by se jinak neprodávala. Ale špatně se o ni pečovalo a možná i pečuje.
''Sice mi nedala, ale pěkne sem se projel'' u tohohle sem se musel držet chlape Obdivuju tvoji vytrvalost a tvoje nervy ! Já bych to dávno hodil se skály .. Jet 20km 3hodiny by se mi nechtělo ..
Tak to je hodně hustý,tvoje cestopisy jsou jak komediální seriál na pokračování,něco jako můj oblíbený M A S H,jen tak dál,srandy na dvou kolech není nikdy dost!
obdivuju tvou vytrvalost s tímto strojem