VFR 1200 s DCT v plné výbavě tzn. s hlavním stojanem, cestovním plexi štítkem, top casem a dvěma bočními kufry.
První dojmy - První dojmy nic moc a to hlavně díky fungování DCT. Mod D vyloženě motor dusí.
Recenze
Zatím najeto jen asi 100 km. Nejedná se o funglovku ale o předváděčku a jak se zdá, mnoho jich s automatickou převodovkou v ČR není.
Čeká ji úprava sedla (DDT customs) a instalace 12V zásuvky pro navigaci. Již nyní vybavená sníženými předními stupačkami. Zvažuji přizvednout řidítka pro lepší posez.
Poslední úpravy: sedlo od DT Customs,zadní blatníček a upgradovaná vstřikovací mapa z modelu 2012. Výsledkem je plynulejší běh motoru při nízkých otáčkách.Dle rady z vfr forumu jsem ještě totálně vymezil vůli lanka na plynu tak, aby se nijak neovlivnil chod motoru při natočení řidítek na obě strany. Toto vymezení vůle mělo za výsledek ještě lepší průběh nízkých otáček.
Celkem letos najeto cca. 2000Km v Alpách a po ČR.S postupem času si víc a více zvykám na automatickou převodovkua využívám všech jejich možností. Faktem ale je , že mi režim D vyhovuje velmi málo a to jen většinou při nutné jízdě po dálnici.
První reklamace.Prasklá pravá zadní podsedadlovka. Typický recall v zahraničí ale jak se zdá tak i u nás. Honda vše uznala a díl mi během týdne vyměnila za nový.
Moc pěkná motorka .
přeji hodně pohodových km
Luxusní svezení ,trochu závidím
Tak ať ji máš stále neškráblou , za 10b-nemůžu jinak
fakt moc pěkna honda 10b hodně km bez nehod