Alternativa místo skůtru k ježdění do práce
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Na řazení s neutrálem nahoře sem si zvykal hodně dlouho,pekelně mi chyběl 5.rychlostní stupen.Nebyla postavená pro lidi nad metrák,ale držela se statečně :)Jinak už převažovali klady nad zápory a jako první čínské moto v životě mě spíše pozitivně překvapovala.
Recenze
14.10.2011.Koupeno a první seznamování s čínskou kvalitou po 150km nějaký odpadnutý šroubky z kapotáže,řetěz vytahanej jako guma,ale věděl sem do čeho jdu.
4.3.2012.Po prvních zkušenostech kdy jsem najel asi 1500 km jak po dálnici tak po silnici i v terénu můžu říct,že jsem příjemně překvapen,asi bych se raději učil v mládí jezdit na číně než na Jawě.Do těžkého terénu to není na crossovou trat bych s tím nejel,ale lesní cestu s 30cm bahna zvládla bez problémů.Upaluje i 120,ale přeci jen optimální rychlost je do 90 km v hodině.Sice musím kontrolovat zda sváry na rámu drží,70%šroubů jsem vyměnil a zbytek zalepil loctitem a pokud nepočítám prasklé plynové lanko a pár hodin práce tak bez investic a spotřeba je super
26.4.2012 První vážný defekt ,uklepal se šroub držící "kolečko" na řazení opraveno za 2. hodiny výměnou kvalitního čínského šroubu za český a přidáním dobrého přítele jménem Loctite :D i s výměnou oleje a promazáním lanek spojky a plynu.Po opravě motka řadí jak za mlada,dali jsme si spolu 30 km zatěžkávací zkoušky v terénu a spokojenost
7.3.2013 motka změnila garáž tak doufám,že novému majiteli poslouží