První moto na naučení pro mě a mou přítelkyni. Nakonec jsme si ji nechali a přítulka na ní jezdí do těď.
První dojmy - Ze začátku vykonově stačila bohatě, po určité době ale člověk čeká více a to už není její rajón. Jinak ale hned padne do ruky, pohodový uvolněný posez, jen sedlo je trochu užší a docela trvdé. Nekdy si zaplave a má měkčí přední vidle.
Motorku bych doporučil pro - Pro věchny začátekčníky, bude jim náramně sedět, dá se s ní v pohodě vyblbnout, ujet i větší porci km. Náklady na provoz nejsou vysoké. Jen si hlídejte hladinu oleje.
Recenze
Původně jsem chtěl něco silnějšího, ale vzhledem k rozpočtu a výšce mojí přítelkyně, dražší a větší moto nepřipadala v úvahu. V létě 2010 jsme si pro ni šli, koupená ojetá se 30 tis. km (otázka jestli to tak je, nevím) od 2 majitele. Původem z Rakouska, škrcená na 20kW. Po koupi odškrcená, provedeny základní servisní úkony a hurá jezdit.
V jednom má dostatečný výkon, dva už jsou horší i pro podvozek a brzdy. Obratnost, spotřeba jsou super. Na nějaké vyšší rychlosti to není, ale do cca. 120km/h paráda.
Po 3 sezónách nemohu řici špatného slova. Moto stále jezdí jak má. Sice se už trochu hůře startuje, když dlouho stojí, ale pak je to pohoda. I když mám daleko silnější moto, ke GS se rád vracím a na kratší "zařizovačky" je stále Nr. 1. Obuté gumy Dunlop Arrowmax GT501 mají dobrý grip a vynikající výdrž. K motorce svým charakterem pasují.
Dělalo se pár spotřebních věcí jako řetěz. sada, olej ve vidlicích, seřízení karburátorů. Na jaře nás budou čekat ventilové vůle. Jeden servis je vetší, druhý měnší. Olej je potřeba hlídat a dolévat. Celkově za 3 roky nás provoz stál 20 tis. Kč se vším.