Cébéero 600 F :) První rejžák a doživotní láska . . .
Recenze
Moto koupeno po fichtlovi, ČZ 125/476 a Jawe 350/639. Byla po vážné havárce předchozího majitele a tak nezbylo, než pojezdit první sezónu s ,,pouliční,, maskou a bez kapot. Potom přišly úspěchy v práci, takže program přes zimu byl jasnej-koupit motce ,,kvádro,, :D Po přečtení a obvolání milion inzerátů jsem všechno posháněl. Sice měla každá kapota jinou barvu, ale říkal jsem si, že to v příští sezóně doladím celolakem. Chyba lávky, protože oproti českým 2t strojům to najednou chtělo pravidelnou údržbu. Jezdilo se každý den co dovolilo počasí, takže menit olej i 3krat za sezonu nebyl zas až takovej problém.. O gumách, svíčkách a vzducháči ani nemluvím. Takže prachy co by šly na lak se postupně skládaly do techniky, nikoliv do vzhledu. Další sezónu byl plán obdobnej, ale to bych se nesměl spaktovat s jedním znamým, kterej mi do CBR naordinoval KN filtr, dynojet a o zub míň na pastorku. Rázem to jelo jako prase a byla s tím sranda, zadáčky a podobně. Takže se na lak zase nedostalo. A když to uz bylo dvě a půl sezóny takhle pestrobarevný, dostalo moje CBR přezdívku papoušek :) Po celou dobu mně to nikdy nikde nenechalo a nebyl žádný problém,dokonce jsem si na ní vyzkoušel okruh a nebýt prodeje a následného zakousnutí se čelně do auta, asi bych si ji nechal. Je jediná, co na ni budu dosmrti v dobrém vzpominat..
ty nani mas barev covece
Kdo ho znal, ten ví
CBR co fakt jelo