Motorka co má koule a snad vám ani nedovolí jezdit podle předpisů. Je to prostě rebel :D
Recenze
Mám najeto zatím směšnejch 700 kilometrů, ale jedno vím jistě. Je to fakt jiný kafe než zelená rejže. Po 6koví Ninje je to obrat o 180°, Jak Ninja byla hodná, kultivovaná, hravá, působící dojimem, že by jste jí dal na projetí i pěti letýmu děcku, tak Daytona je pravej vopak. Kurva píča jede jako píchlá svině, hrubá, brutální s dokonalím průběhem výkonu. Tohle není mašina pro hodný kluky co chtěj jezdit kochačku a honit se možná tak s motýlama. Jebat fízla do prdele ocelovou trubkou.
Dostala se my do rukou už s laďákem, pancéřovými hadicemi, širšíma řidítkama a trochu popuštěná ve vidlích. Výsledek byl ten, že jsem se zamiloval. Brutální mašina se super nástupem výkonu, bombovou ovladatelností do zatáček a trochou zákeřnosti na výjezdech z nich. Vlnění řidítek se docela omezilo jakmile jsem vrátil origo řidítka a vrátil pozici vidlí v brejlích na normál. Nikdy bych nevěřil, že taková drobnost takhle ovlivní jízdní vlastnosti. Nicméně ty řidítka tam, pro jejich pohodlí možná vrátím a tak to bude zase ta zákeřná potvora.
Oproti Ninje samozřejmě lepší brzdy, lepší nástup výkonu, věčí výkon... bla bla bla. Hlavní rozdíl je v tom, že není tak bezpáteřní jako zelená rejže. Na rejži jste mohli jezdit v kopcích "kudlu" a pak se v klídku vrátit domu po silnici první třídy a deset vesnic a nepříjde vám, že jedete takřka podle předpisů. Když ale, když si vezmete Daytonu, tak jí ohřejete, tam poletíte jak hovada, v kopcích budete lítat jak hovada a zpátky poletíte jako hovada. Ta motorka vám prostě nedovolí jezdit pomalu a slušně. Mě to na ní prostě nejde. Jezdit na tomhle 50 je prostě jenom špatnej sen.
Krásná, tak přeji plno šťastných km.. 10b.
Žádnej bezpáteřní obratel ale kus anglický
Tahle masina je delana na zabaveni ridicaku
1O b za rebela a za Triumfálního divočáka,
good luck
Ano je to rebeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :D 10 bodasu pane kolego