Asi týden po první servisu šla motorka na druhý, "generální" servis, znovu do OK4U. Došlo k určitému nedorozumění ohledně náhradních dílů, které jsem dopředu objednal od ASpiritu a kvůli kterým byla oprava pozdržena o dva týdny (ASpirit jeden díl vůbec nedodal, naštěstí u První Kozí mají zásoby a posílaj na dobírku). Problém s řadičkou byla ruplá pružina, kvůli které se však musel vyndat celý motor i převodovka (pružina samotná stojí stovku). V převodovce byl zapadlý úlomek ozubeného kola, který způsoboval, že občas nešlo zařadit, takže se musel motor znovu vyndat a převodovka vyčistit. Dále se znovu seřídil motor (bez výměny jakýchkoliv součástek...), vyčistila se přední brzda, namontovala se nová páčka přední brzy a daly se nové destičky. Vyměněn motorový, převodový i kardanový olej, vyměněn filtr, vyměněna spojková lamela. Servis trval měsíc a půl a stál 15500,-. Navíc mě překvapilo, že při demontáží motoru neměnili gufero, protože ho neměli na skladě a museli by ho prý složitě shánět (nevim přesně co to jo, ale v První Kozí se tvářili, že je to celkem důležitý a že se běžně mění při takhle velkej opravách). Celkově z toho mám poněkud rozpačitý pocit, protože motorka je sice stará a byla ve špatném stavu, ale přeci jenom jsem čekal trochu zasvěcenější přístup (například výměna pružiny řadičky měla nejdřív jít po sundání zadní nápravy a až pak zjistili, že se tam musí z druhé strany a musí se vyndat motor). Opravdu se bojím nějak kategoricky soudit, protože tomu prostě tak nerozumím, ale OK4U bych asi nedoporučil.
Každopádně, když jsem motorku přebíral, tak jezdila, řadila, brzdila, takže jsem doufal, že trápení už konečně skončilo.
Vlastník | kotal.p | |
---|---|---|
Vloženo | 22.9.2011 | |
Aktualizováno | 9.10.2012 | |
Zobrazeno | 5 183x |