Jak známo, lze v hospodě čas od času narazit na různé šikovné lidi. Mě se to povedlo na podzim 2011, kdy jsme se u piva s mechanikem Martinem dohodli, že by se mi moh na tu Nevadu přes zimu podívat. Dal jsem jí teda ještě jednu šanci, a tak Martin vyměnil jehly v karburátorech, seřídil je, vyměnil těsnění a když jsem si motorku na začátku léta odvážel, tak to vypadalo, že se oprava celkem zdařila. Říkal mi, že pravej válec se prej uchlastává, takže startovat se musí bez sytiče a nechat dobře zahřát. Po nějakym čase se ale zas vyskytl problémy se startováním - občas naskočí, občas se musí roztlačovat, ale při jízdě už nevynechává.
Vložení komentáře
Pokud chcete vložit komentář, tak se
registrujte a přihlaste.
Nejnovější záznamy v deníku
-
Asi týden po druhém servisu (a reklamaci přední brzdy) motor opět přestal chodit. Nešel nastartovat a když už naskočil, tak se hned udusil. Už jsem neměl sílu znovu se dohadovat se servisem a dal jsem inzerát za dvacet t
Typ:
| Oprava |
Vloženo:
| 22.09.2011 |
Uskutečněno:
| 22.09.2011 |
Tachometr:
| 54550km |
Komentářů:
| 2x |
-
Po třech dnech od druhého servisu se zasekla přední brzda (naštěstí po vychladnutí povolila, takže se dalo jet na zadní), což mi v servisu zadarmo na počkání (dvě a půl hodiny) znovu vyčistili.
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 22.09.2011 |
Uskutečněno:
| 22.09.2011 |
Tachometr:
| 54500km |
-
Asi týden po první servisu šla motorka na druhý, "generální" servis, znovu do OK4U. Došlo k určitému nedorozumění ohledně náhradních dílů, které jsem dopředu objednal od ASpiritu a kvůli kterým byla oprava pozdržena o dv
Typ:
| Odborný servis |
Vloženo:
| 22.09.2011 |
Uskutečněno:
| 22.09.2011 |
Tachometr:
| 54459km |