Po dlouhém lavírování od TA, AT, DR, XT, podle finančních možností a podle využití jsem nakonec skončil u staré XL600LM, endurácké universální klasiky.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsme před tímto strojem moc motorek pod zadkem neměl, tak to bylo super. Bylo to jednoduchý, vše jsem hned našel, z ničeho jsem nebyl překvapen a docela to i jelo.
Recenze
Na téhle motorce mě zaujal klasický jednoduchý vzhled enduro motorky, která zvládne terén i silnici, velká nádrž, startér + kick, jednoduchý vzduchem chlazený motor s dobrým krouťákem už od nejnižších otáček.
Koupil jsem ji za rozumnou cenu, normálně chytala, jela brzdila, svítila, ale počítal jsem, že se nějaká poprodejní zrada ukáže. Veliká bolest těchto motorů - vačka byla dělaná. Kamarád mi udělal repasi předních vidlic a přepákování, nová řetězovka, seřízené ventily.
Občas mi zničehonic chcípla a pak hned chytla, bylo to naprosto nepravidelné, zhoršovalo se to a nakonec se toho vyklubalo vadné CDI - je tam nové z Ignitechu Přelouč - OK.
Po delších jízdách se mi vybíjela baterka a to jsem blahořečil, že má kick. Bez světel to dobíjí, se světlama už ne. Zkusil jsem jiný regulátor dobíjení, bylo to stejné, takže to bohužel vypadá na chycený stator alternátoru. Tohle zatím není vyřešené, čeká to na zimu, zatím jsem dal na předek LEDku (není to ono, ale u policie mi to zatím prošlo a baterka se nevybíjí).
Od koupi jsem zatím najel cca 5tkm a moc jsem s ní spokojený, vůbec ji nešetřím, jezdím co nejvíc v terénu a na různých tratích v okolí. Na akce se přesunuji ortodoxně po ose a baví mě to.
Na to, jak je stará je to perfektní stroj.
Tank: díky, sám jsem taky několikrát odložil. Těším se na Krocana, dejte dokupy XT.
Míro, ať ti to jezdí . V Bělé jsi nás pěkně obkládal