Po váhání mezi BMW 650 GS a V-Strom vyhrála Suzuki. Po dokoupení doplňků to bude fain stroj.
Výška jezdce: 193 cm
První dojmy - Po váhání mezi BMW 650 GS a V-Strom vyhrála Suzuki. Po dokoupení doplňků to bude fain stroj.
Recenze
Suzuki zakoupena od staršího pána, krom topcasu bez doplňků. Za asi 2000km mohu srovnávat s malým BMW - menší vibrace, větší výkon, celkově nižší, větší ochrana proti větru. Nevýhoda - větší spotřeba (4.5-5-5l/100km), bez ABS.
Zatím první motorka, kde má spolujezdec větší pohodlí než řidič! Pneu Metzeler Tourance.
Plánované doplňky:
padáky-namontovány
vyhřívané rukojeti-namontovány
zásuvka 12V-namontována
zvýšení řídítek 25mm-demontováno
vyšší sedlo
kryty rukou-namontovány
centrální stojan-namontován
sada na zvýšení moto v přepákování-namontováno
širší řídítka-namontovány
nosiče bočních kufrů-namontovány
pouzdro pro PDA, mobil-namontováno
Po 6tis.km malé shrnutí:
V-Strom je opravdu funkční motorka, univerzální, nenáročná, nezáludná, po malém přizpůsobení perfektně ovladatelná, podvozek má navrch, provedení v dostatečné kvalitě. Motor při popojíždění v Praze v provozu poslušný, dobře dávkovatelný výkon. V jednom dostatečný, ve dvou a naložený omezující, s lehkým baťůžkem neznatelně slabší.
Vše funguje jak má, celková spokojenost.
Pěknej Stromík
Fajn motorka
beda.fau.st: nojo, změna je život a já mám rád změny..:) Díky, doufám, že máš pravdu..
modrá je dobrá. tos fakt přešel z gs na dl?Přesto supr stroj s kterým budeš spokojenej. aspon já sem
istonbike:za cenu 1200ky mužu mít 4 Stromy, a účel to splní stejný, rozdíl mužu procestovat..
Každopádně díky a i tobě hodně spokojenosti a bezpečných návratů!!